Tuesday, December 27, 2005

2005.12.27 A regi iroda

Ma be kellett mennem a regi irodaba, mert egyszeruen nem hagytak beken! Ilyen problema, olyan hiba, es hiaba mondtam, hogy 3 ora a kulonbseg, es amugy szabin vagyok, mindenki bazdmeg reggel 9kor hiv! Azeszemmegall!

A regi iroda igen megvaltozott, kibovitettek, egy csomo uj arcot vettek fel, de volt meg regi ismeros is! Jo volt veluk talalkozni, sokat beszelgettunk, de azert gyorsan megcsinaltam mindent amit akartam!

Mire indulasra kerult volna a sor, akkora ho esett, hogy szinte le kellett lapatolni a kocsirol! A kocsin meg nyari gumik vannak, ugyhogy tiszta jaffa volt hazafele!



1 comment:

Anonymous said...

azta milyen ho van otthon! en 3.5 napot toltottem otthon, es pont nem esett, pedig mar vagytam ra. nah mindegy, nem panaszkodom, holnap megyek strandra inkabb...