Tuesday, January 31, 2006

Tegnap DAFZA

Tegnap jobb voltam mint eddig barmikor!

Tortent ugyanis, hogy tegnap elott a regionalis irodaban (tovabbiakban DAFZA) voltam egy gyros eszmecseren es ha mar ott voltam gyorsan lereplikaltam az adatbazisaimat is! Illetve csak szerettem volna, mert a januarai replikacio ota kisse megnottek, ugyhogy indulas elott arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy otthagyom, ejszaka megcsinalja a dolgat!

Igy is lett. Minden szepen lejott nekem meg nem volt kedvem visszajonni a Cargo Village-be, ugyhogy ott csoveztem!



A tarsasag jo, csendben vannak, nem csorognek a telefonok, nyugi van! Jo ott dolgozni! Ezen felbuzdulva tegnap megcsinaltam mindent ami tegnapi feladat volt, befejeztem az elmeradasaimat es a mai taskok felet! Erre persze a halozat megfelelo sebessege nelkul nem lettem volna kepes!

Kicsit belegondolva iszonyat ez a mai vileg! Kepzeljok csak el, hogy egy nem termelo ceg egy nap intenet nelkul szinte cselekvokeptelen, ha meg nem megfelelo akkor lassu vergodesbe kezd es mindenki kedveszegett es inaktiv lesz, es ha ezen nem valtoztatnak surgosen akkor a vergodes halatusava valik! Meg jo, hogy nalunk ez nem fenyeget, 2 honapja intezik a halozatbovitest!

A DAFZA-ban tapasztalt minimalisan elfogadhato munkakorulmenyeken felbuzdulva arra gondoltam, hogy irok a fonokomnek egy emailt, hogy adjon kulonleges engedelyt arra, hogy szombaton otthonrol, vasarnap meg a DAFZA-bol dolgozhassak. Ha sikerulne meg egy napot valahol rendes net kozeleben toltenem, akkor be se kellene jonnom a het tobbi napjan!

Tiszta jo nem? Az elso lepes a hatakony munkahoz vezeto uton! Kezdek proaktiv kreativ lenni!

Ja, csutortokon ezeknek ujevuk van, ugyhogy hivatalos szunnap! Verge egy hagyomanyos hosszu hetvege!

No comments: