Friday, October 05, 2007

2007.10.05 Az uj szerkenyunk

A mai napon megjottek a Csongortol rendelt szekrenyek.

Egy kicsit sokat kellett rajuk varni, de Csongorek egy kicsit turtelheltek az asztalos kollegakat hiszen ok is es meg ket kollega is rendelt egyedi szekrenyeket. Mindennyian egyszerre koltoztek ki az elozo villabol igy az uj helyre nekik is kellettek ujak.

Egy kicsit megizzadtunk mire a harombol felvittuk a masodik legnagyobb, legnehezebb darabot, de vegul is hamar felkerult mind. Kicsomagolas stb, es ime az eredmeny:








1 comment:

Anonymous said...

Tisztelt Uram!

Az ügyben fordulnék Önhöz, hogy nem olyan régen bukkantam a weboldalára amelyet azóta rendszeresen olvasgatom, ha az időm engedi.

Segítségét szeretném kérni abban, hogy meg tudná e nekem mondani, hogy a "jobsindubai" fejvadász/munkaerő közvetítő céget komolyan lehet e venni?

Szeretnék kimenni dolgozni és a következő levelet kaptam tőlük:

"Thank you for submitting your resume to Jobs in Dubai Inc. for this position. Your qualifications were a perfect match to the employer’s job request. We would also submit your resumes to new employers as they become available. The entire placement process may take from 1 to 4 months or earlier before you are successfully placed.

Please note that we charge a fully refundable deposit to ensure the web sites content and images are fully protected by its users and that the candidates will follow through with the employer’s interviews and placements process. Once the employer contacts you, they would then set up a telephone interviews and arrange for all appropriate documentation. A fully refundable deposit to of (CAD $47) for U.S. OR Canadian Citizens and (CAD $92) for all other Nationals is now payable within 10 business days to:

Jobs in Dubai
51 Dundas St West, Suite 2027
Mississauga, Ontario L5B 1H7
Canada

Deposit can be made at this address by Draft, Money Order, Western Union or Online, please include your full name and email address with your payment. Also note that this deposit will only be refunded to you after 6 months of not being successfully placed."


Ez csak egy átverés vagy nem?

Godoltam ön tud nekem segíteni, mivel több éve kint él.

A következő email címen tud engem elérni: peter-baranyi@hotmail.com.

Segítségét előre is köszönöm!

Üdvözlettel,

Baranyi Péter

ui: elnézését kérem, hogy magán jellegű levéllel zavarom itt a blogján, de gondoltam Ön tud nekem segíteni, és sajnos nem találtam meg az email címét.

Még egyszer köszönöm a segítségét!