Sunday, October 12, 2008

week 41

Hangyanyi tulzsufolt a hetem!
5 napbol 4szer tanitok delutanonkent, raadasul Jebel Aliban, ami nincs messze, de hazafele a forgalom egyszeruen halal. 55 kilometer 1,5-2 ora azert durva.

A heten elhateroztuk, hogy veszunk nekem is egy bicajt, hogy legyen egy kis mozgas is az eletunkben. Az ido kiraly, estenkent tudnank tekerni egy jo nagy kort a haztomb korul, ugyhogy elmentem es keresetem egy nekem valo modellt.

Errefele nincs tul sok valasztas, ha biciklit akar venni az ember, van 4-5 hely ahol lehet rendes bicajokat kapni, ebbol az egyik draga, 2 csak szarokat arul, ugyhogy marad 2 hely. Ezekbol az egyiknel semmi hasznalhato nem volt, raadsul hetek ota igergetik, hogy jon majd szallitmany, de nem erkezett meg, ugyhogy maradt az utolso.
Elmentem es kineztem egy Mongoose Tyax cangat.

Utananneztem, beszeltem Csongorral, majd elmentem es csutortok este megvettem. Hazavittem es azon nyomban ki is probaltuk.
Felmertuk a terepet es talaltunk egy eleg nyugis ki utatat amit kb egy ora alatt meg lehet tenni es korbevisz az egyesz International City korul.
Az elkovetkezo hetekben ezen az uton fogunk korozni, mielott kimereszekdun egy kicsit durvabb terepre.

Penteken egy kis gulyaspartit szervezett Csongor egy csomo ismeretlen arccal. Jo sokan jottek ossze, a kaja jol sikerult, de viszonylag idoben lelelptunk. Elvileg 2 het mulva lesz valalmi hasonlo, csak a tengerparton, mer tobb ismeretlen emberrel.
Egyre ritkabbak ez ilyen osszejovetelek, de jo is, mert nagyon gyakran nincs hozza kedvem.

No comments: