Tuesday, November 15, 2005

2005.11.12 Brasil-UAE 8-0

Foci!
Sohasem voltam oda erte, sot! Az otthoni foci elegge elcsepelt, VB ritkan van, ugyhogy nem vagyok valami nagy fun!

Most viszont megis lementem es megneztem egy meccset, stadionbol! Elo egyenesben meg minden!

Kaptunk 2 jegyet Aniko fonoketol, a VIP sekcioban, ugyhogy kihagyni nem igazan illett volna, meg ilyen cirkusz ritkan van!

Brazil valaogatott a helyi "valogatott" ellen! Vicc!



Egy kicsit szeptikus voltam az elso felido elso feleben, mert az, hogy a helyiek benak voltak, az ok! Dehogy a brazilok is? Eledott labdak, sajat lababa belekeveredo, neha csetlo-botlo brazil jatekosok, es valami villogniakaras a cselezeseknel!
Meg szerencse, hogy volt aki komolyan vette!



Az elso felido 1-0 al zarult!
A masodik jatekresz mar kezdett focimeccsre elmekeztetni! A brazilok egy kicsit osszekaptak magukat es bevarrtak meg 7 golt!

Volt 4 sarga es egy piros lap is! A helyi valogatott nem erezte meg, hogy 11 helyett 10en jatszanak, ment az onzozes, 1000 meterrol kapurarugas, miegymas!

Az eredmeny tehat

No comments: