Vegre valahara sikerult osszehozni, es minden erdeklodonek stimmlet az idopont is!
Az elmeleti resz hasznos, de nem reszletezenem.
8 auto, koztuk az oktato, 1 Prado, 2 Pajero, 1 Galloper, 1 Cherokee, 1 Pathfinder, 2 Wrangler, es a 2 kakukktojas, 1 Ranger Rover es az oktato Isuzu Tooperje!
Az osszeallitas vegyes, ugyhogy mindenre felkeszultunk!
Kezdtunk egy kisebb dunen, majd atmentunk egy nagyobb tal jellegu reszhez, amit egy kozepes es egy nagyobb dune szegelyezett a masik oldalon!
Itt szolt Andy, az okato, hogy menjunk mi egy kort, szigoruan ket kerekkel, hogy jol osszeturjuk a homokot a tobbieknek!
Meglepodtem, amikor visszakapcsoltam 2H-ba, es megindult a joszag! Olyanokat lehetett farolgatni, csuszni, hogy majdnem sikitottam! Elottem ment Andy, es rajottem, hogy ez egy allat. Elojott belole a huszon x eves rallytapasztalat, es tolta a Troopernek, hol 4 hol 2 kerekkel.
A Roverrel lesz a legtobb baj. Ez mar az autok atvizsgalasanal kiderul, hiszen "szegeny" tulaj, azt sem tudta, hogy hogy nyilik a motorhazteto, nem tudta lehuzni az elektromos ablakokat, alapvetoen nem tudta, hogy mit lat a szep kijelzon, meg hasonlok!
Egy kicsit szerencsetlenkedett, aztan beultem melle, hiszen ennel kozelebb ugysem leszek ahoz, hogy megtapasztaljam, hogy viselkedik ez a "kover kurva" a terepen!
A tulaj megizzadt, mire felment egy egy kisebb emelkedon, de meg mindig nem erezte az autot!
Autot, ami olyan mint egy tank, es ugy meg tud indulni, hogy szinte felelemetes. Koroztunk, koroztunk, neha en visszultem az enyembe, nehogy feltekeny legyen.
Az elmeleti resz hasznos, de nem reszletezenem.
8 auto, koztuk az oktato, 1 Prado, 2 Pajero, 1 Galloper, 1 Cherokee, 1 Pathfinder, 2 Wrangler, es a 2 kakukktojas, 1 Ranger Rover es az oktato Isuzu Tooperje!
Az osszeallitas vegyes, ugyhogy mindenre felkeszultunk!
Kezdtunk egy kisebb dunen, majd atmentunk egy nagyobb tal jellegu reszhez, amit egy kozepes es egy nagyobb dune szegelyezett a masik oldalon!
Itt szolt Andy, az okato, hogy menjunk mi egy kort, szigoruan ket kerekkel, hogy jol osszeturjuk a homokot a tobbieknek!
Meglepodtem, amikor visszakapcsoltam 2H-ba, es megindult a joszag! Olyanokat lehetett farolgatni, csuszni, hogy majdnem sikitottam! Elottem ment Andy, es rajottem, hogy ez egy allat. Elojott belole a huszon x eves rallytapasztalat, es tolta a Troopernek, hol 4 hol 2 kerekkel.
A Roverrel lesz a legtobb baj. Ez mar az autok atvizsgalasanal kiderul, hiszen "szegeny" tulaj, azt sem tudta, hogy hogy nyilik a motorhazteto, nem tudta lehuzni az elektromos ablakokat, alapvetoen nem tudta, hogy mit lat a szep kijelzon, meg hasonlok!
Egy kicsit szerencsetlenkedett, aztan beultem melle, hiszen ennel kozelebb ugysem leszek ahoz, hogy megtapasztaljam, hogy viselkedik ez a "kover kurva" a terepen!
A tulaj megizzadt, mire felment egy egy kisebb emelkedon, de meg mindig nem erezte az autot!
Autot, ami olyan mint egy tank, es ugy meg tud indulni, hogy szinte felelemetes. Koroztunk, koroztunk, neha en visszultem az enyembe, nehogy feltekeny legyen.
A ranges faszi annak ellenere, hogy valtani nem tudott a valtoval, eleg batran probalt viselkedni, egeszne addig, amit majdnem felboritotta a kozel 3 tonnas, 50 millios autojat.
Miutan a draga jatekszer megszabadult a homok fogsagabol, a tulaj mondta, hogy ha akarom, vezethetem! Hatma' hogy a francba ne akartam volna!
Beultem a tank kormanya moge, es rogtom eszrevettem, hogy nem sok multimilliomos 196 cm magas, marpedig az auto celkozonsege ez a reteg! 2 lehetosegem van, vagy bepreselem es elviselem a szukos helyet, vagy nem leszek multimilliomos!
Na mindegy, erre a kis idore a bepreseltem magam, es elkezdtem ismerkedni a repulogep muszerezettsegevel vetekedo muszerfallal! Nem tudom minek, de allitolag 42 szamitogep van a kocsiban, de ebbol egy par mar indulasnal nem akart mukodni!
A kocsi nem akarta megemelni magat, pedig meg kozel sem voltunk a maximumon, es a difizarakat sem zarta akkor amikor kellett! Egy csomo baj volt igy, kozte volt egy elakadas is, de ez a difivel ok-s lett volna!
Az auto maga kiraly, de nem terepre valo! Megbirkozik vele, de felmegy akarhova, de akkora es olyan nehez, hogy egy kisebb bukkano, vagy rovidebb iven vett kanyarnal siman leszakitjuk az elso szoknyat, amit nekem sikerult is megtenni vele! (lehet, hogy ha sikerult volna magasabbra punpalni az autot, akkor jobb lett volna)
A gumik abszolute nem terepgumi, sot, a faszi majdnem peres gumikkal jott ki!
Andy velemenye: jo ez, csak egy par szart ki kene belole szedni...
A nap tovabbi resze hamar eltelt, Jozsi akadt meg el eleg csunyan, de ez a problemat is gyorsan orvosoltak.
Nagy keringesunk kozepedte, belefutottunk egy delelo tevecsordaba, ahol 3 babateve suttette a pupjat!
Edesek voltak. A sok autotol ugy megremultek, hogy majdnem felloktek egymast.
A nagy izgalom utan 2 megtalata anyut, es megnyugodtak, ugyhogy le tudtam oket fenykepezni!
No comments:
Post a Comment