Monday, March 27, 2006

20060324_Jeep Jamboree

Egy egyszeru csaladi nap, a Jeep-ekkel, baratokal-ismerosokkel, es persze egy csomo homobuckaval es benzingozzel!

A talalkozo, regiszracio, a kajasdeobozok kiosztasa, reggeli, az indulas es az erkezes a Dubai Country Clubban volt! Meg sohasem voltunk ott, es azt hiszem nem is nagyon fogunk menni, mert nem jo hely! Amolyan lerobbant szocreal epuletegyuttes, teniszpalyakkal megfuszerezve.

Elso korben ugy volt, hogy 150 auto maximum, de a regisztracios asztalnal kiderult, hogy 250 Jeep indul ugyanazon utvonalon, kisebb nagyobb csuszasszal!

Az egesz nap legjobb resze a jelenlevo autok vizsgalgatasa volt. Eleg kicsinek ereztem magam az alap Wranglerrel a bazi nagy liftkittel megemelt monstrumok mellett!
Egy csomo anyontuningolt, agyoncsicsazott auto volt , de voltak azert igazi gyongyszemek is:




Elso allomas a Dubai Autodrom volt, ahol az osszes auto vegigment a verszenyaszfalton, majd egy rovid autokazas utan, vegre elertunk arra a pontra ahol mar le kellett engedni a kerekeket!
A terep nem volt tul bonyolult, konnyen autozhato, amolyan fundrive feelinget kolcsonozve az egesz rendezvenynek!

Delutan 3ra az egesszel vegeztunk, es visszaertunk a Country Club-ba. Ott a megfaradt autozokat mar vart a hideg rostonkaja, ami sajnos egy kicsit rontott az osszekepen, de ettol fugettlenul majdnem tokeletes nap volt!

A tobbi kep a szokasos helyen!

Saturday, March 18, 2006

No comment

Safety first


Saturday, March 11, 2006

2006.03.10 Offroad trening

Vegre valahara sikerult osszehozni, es minden erdeklodonek stimmlet az idopont is!
Az elmeleti resz hasznos, de nem reszletezenem.
8 auto, koztuk az oktato, 1 Prado, 2 Pajero, 1 Galloper, 1 Cherokee, 1 Pathfinder, 2 Wrangler, es a 2 kakukktojas, 1 Ranger Rover es az oktato Isuzu Tooperje!
Az osszeallitas vegyes, ugyhogy mindenre felkeszultunk!

Kezdtunk egy kisebb dunen, majd atmentunk egy nagyobb tal jellegu reszhez, amit egy kozepes es egy nagyobb dune szegelyezett a masik oldalon!

Itt szolt Andy, az okato, hogy menjunk mi egy kort, szigoruan ket kerekkel, hogy jol osszeturjuk a homokot a tobbieknek!
Meglepodtem, amikor visszakapcsoltam 2H-ba, es megindult a joszag! Olyanokat lehetett farolgatni, csuszni, hogy majdnem sikitottam! Elottem ment Andy, es rajottem, hogy ez egy allat. Elojott belole a huszon x eves rallytapasztalat, es tolta a Troopernek, hol 4 hol 2 kerekkel.

A Roverrel lesz a legtobb baj. Ez mar az autok atvizsgalasanal kiderul, hiszen "szegeny" tulaj, azt sem tudta, hogy hogy nyilik a motorhazteto, nem tudta lehuzni az elektromos ablakokat, alapvetoen nem tudta, hogy mit lat a szep kijelzon, meg hasonlok!

Egy kicsit szerencsetlenkedett, aztan beultem melle, hiszen ennel kozelebb ugysem leszek ahoz, hogy megtapasztaljam, hogy viselkedik ez a "kover kurva" a terepen!
A tulaj megizzadt, mire felment egy egy kisebb emelkedon, de meg mindig nem erezte az autot!
Autot, ami olyan mint egy tank, es ugy meg tud indulni, hogy szinte felelemetes. Koroztunk, koroztunk, neha en visszultem az enyembe, nehogy feltekeny legyen.

A ranges faszi annak ellenere, hogy valtani nem tudott a valtoval, eleg batran probalt viselkedni, egeszne addig, amit majdnem felboritotta a kozel 3 tonnas, 50 millios autojat.


Miutan a draga jatekszer megszabadult a homok fogsagabol, a tulaj mondta, hogy ha akarom, vezethetem! Hatma' hogy a francba ne akartam volna!

Beultem a tank kormanya moge, es rogtom eszrevettem, hogy nem sok multimilliomos 196 cm magas, marpedig az auto celkozonsege ez a reteg! 2 lehetosegem van, vagy bepreselem es elviselem a szukos helyet, vagy nem leszek multimilliomos!

Na mindegy, erre a kis idore a bepreseltem magam, es elkezdtem ismerkedni a repulogep muszerezettsegevel vetekedo muszerfallal! Nem tudom minek, de allitolag 42 szamitogep van a kocsiban, de ebbol egy par mar indulasnal nem akart mukodni!
A kocsi nem akarta megemelni magat, pedig meg kozel sem voltunk a maximumon, es a difizarakat sem zarta akkor amikor kellett! Egy csomo baj volt igy, kozte volt egy elakadas is, de ez a difivel ok-s lett volna!
Az auto maga kiraly, de nem terepre valo! Megbirkozik vele, de felmegy akarhova, de akkora es olyan nehez, hogy egy kisebb bukkano, vagy rovidebb iven vett kanyarnal siman leszakitjuk az elso szoknyat, amit nekem sikerult is megtenni vele! (lehet, hogy ha sikerult volna magasabbra punpalni az autot, akkor jobb lett volna)
A gumik abszolute nem terepgumi, sot, a faszi majdnem peres gumikkal jott ki!

Andy velemenye: jo ez, csak egy par szart ki kene belole szedni...

A nap tovabbi resze hamar eltelt, Jozsi akadt meg el eleg csunyan, de ez a problemat is gyorsan orvosoltak.


Nagy keringesunk kozepedte, belefutottunk egy delelo tevecsordaba, ahol 3 babateve suttette a pupjat!
Edesek voltak. A sok autotol ugy megremultek, hogy majdnem felloktek egymast.
A nagy izgalom utan 2 megtalata anyut, es megnyugodtak, ugyhogy le tudtam oket fenykepezni!


2006.03.09 Sharjah-i kutyakolykok

Csutortokon kimentunk Imrevel Sharja elejere talalkozni egy ujonnan erkezett lannyal, Ibolyaval!

Utkozben sikerult lencsevegre kapni az aprosagokat, egy mellekutcaban!

Az anyjuk az ut egyik oldalarol atrohant a masikra, utana 6-7 barna gomboc gurult. Szepen sorbaalltak, hogy mindegyiknek jusson cici, majd az etetes utan visszogurultak az utca tuloldalara!

Wednesday, March 08, 2006

Reggeli baleset





Kivancsi vagyok a holnapi hirekben mi lesz errol!
5 rendosauto, 3 tuzolto, 1 helikopter, 2 rommatort auto, minimum 2 sulyos serult!

Central Perk - ahol a baratok talalkoznak



Sunday, March 05, 2006

20060302-03 Buraymi

Mar mult het elejen alig vartam, hogy csutortok delutan legyen, el elindulhassunk a 1,5 napos turara, Al Ain-on keresztul Buraymin (Oman) at vissza az Emiratusokba!

Csutortokon delutan 2 autoval indultunk Dubaibol, Agi egyedul, en Anikoval, ugy, hogy a csapat masik fele, mar elindult, es ut kozben kellett hozzajuk csatlakozni!

Al Ain-ig nem volt gond, de mire megtalaltuk a rest a hatart jelento kerutesen veszutettunk vagy 45 percet, ugyhogy kesve ertunk a talakozopontra, igy a taborhelyre is!
Mar sotet volt mire a satorallitashoz ertunk, de nem szamitott! Gyonyoru csillagos ejszaka, kellemes ido, tabortuz, kaja, traccsparty!

Reggel realizaltuk, hogy milyen helyen sikerult tabort vernunk.





Az igazi tura ezek utan kezdodott, osszesen 6 autoval!
Volt itt minden, murvas resz, kis dunek, nagydunek, minden ami kellett ahhoz, hogy baromi jol erezzuk magunkat!

Az egyik auto, egy regu Durango, egy kicsit szenvedett az elejen, de a helyes kereknyomst utan mar nem volt lekuzdhetetlen akadaly neki sem!







A tura kb delutan 3kor ert veget, igy a csapat megfelezodott, es az igazan elszant autosok meg tettek egy kis kort a Fossil Rock iranyaba, majd 5 ora magassagaban, a kerek felfujasaval veget ert a kirandulas.

En szemely szerint nagyon leveztem az egeszet!
Az ido rohamostan romlik, azaz veszettul meleg kezd lenni, ugyhogy meg egy par hetvege, es az kirandulasokan befellegzett! Addig is megprobaljuk kihasznalni az osszes alkalmat arra, hogy a "civilizaciotol" minle tavolabb legyunk!

A toran keszult tobbi kep a Galeriaban!