Sunday, June 01, 2008

week 22

A héten két fontos dolog történt errefelé.

Az első, a hangulatomat negatívan befolyásoló történés az volt, hogy megkaptam az értékelésemet Antoine főnökétől, Zane-től.
Nem volt valami szívderítő. Azt éreztem, hogy minden amit csináltam, minden amit leírtam az ertékelésemben (kb 2 A4-es oldal, szépen lebontva, hogy mi miért nem) semmit nem ért, mert se a főnököm, se az ő főnöke nem olvasta el.
Ezek után nem mertem abban hinni, hogy lesz valami változás, történni fog valami pozitív velem ennél a cégnél és kétségbeesésemben elkezdtem állst keresni.

Akkor még nem láttam a teljes képet. Azt hittem, hogy másfél év alatt sikerült feltérképezni az erőviszonyokat és tudom ki kivel van és mi mirt történik a cégnél.
Tévedtem. Nem nagyot, de voltak részletek, informéciók amik csak késobb jutottak a tudomásomra.

A hangulatomat pozitívan befolíásoló esemény pedig az, Hogy Aniko Csütörtök reggel érkezik, és majd egy hónapig marad.
Mivel hét végén szülinapom van, Anikóé meg Hétfőre esik elmegyünk egy kicsit kikapcsilni.
Le Meridien Al Aqua Beach Resort, jövünk.

No comments: