Thursday, December 23, 2004

A hazaindulas elotti fejetlenseg

Annyi volt fix, hogy 21-en hajnalban (helyi ido szerint 03:30)kor indulok HAZA!!
Az elindulas sajnos kozel sem volt annyira egyszeru es sima, mint amire szamitottam. Rohanglas, idegeskedes, anyazas, es termesztesen utolsoperces pakolas lett az egeszbolt.

Meg multohet csutortok delutan leadtam a gepemet, hogy ujrainstalaljak a MS egyik legutolso csucsszoftveret. Biztos ami biztos, en csinaltam egy backupot az iPOD-omra. Szombaton, miutan minden kesz lett, visszapakoltam mindent, es letoroltem a mentest, en marha. A szerver ugyanis egy rovid idore nem volt jo, es pont akkor, amikor en leallitottam a masinam epp nem mentett, ugyhogy amit felraktam, az ugy ahogy volt el is tunt, ezt persze csak Vasarnap reggel konstataltam, amikor beertem az irodaba. Fasza.

14 oraval az indulas elott meg nem mukodott rendese a gepem, a 4,5 GB mentesem, az osszes ceges adat eltunt, az osszes eddigi fenykeppel egyutt. Egy kicsit bekattantam.
Meg talakoztam egy lannyal, hogy ideadja az itthon tanulo hugainak az ajandekokat, amit en fogok hazavinni, majd oruletes tempoban vissza az irodaba, hatha sikerult visszaallitani az utolso menteset, de persze ez is sikertelen volt.

11 ora a gep indulasig
Rohanas haza, es egy irtozatos gyors pakolas.
Meg elmentem fodraszhoz. Ez vlt a legjobb dolog aznap. Hajnyiras, borotvalas. Vegre egy kis nyugi a rohangalas es idegeskedes kozt.
Hazafele meg vettem egy kis ajandekot, majd rohanas haza megint. Utkozben felhivott Hasheem, hogy O kivinne a repterre, ha egyedul megyek, de mondtam, hogy le kell adnom a kocsit a repteren, ugyhogy koszi. Ez nagyon jol esett.
Otthon meg tettem-vettem, kozbe Hasheem is hazaert. Azt hiszem latszott rajtam, hogy eleg feldult es zilalt vagyok ugyhogy fozott egy torok kavet, hozott egy kis ragcsat, es leultunk beszelgetni.
A kave most pont jolesett.
Csongorek is befutottak Magdival, meg leellenoriztuk a csomagjaimat aztan ugy beszeltuk meg, hogy elmennek haza, zuhanyzas utan megyek utanuk, mert meg volt egy kis majd es gulyas, amit meg meg kellett enni.
Amikor atertem Pertaek mar ott voltak, de engem jol elkuldtek meg kenyerert. Egy kicsit furcsa volt a dolog, de mindegy, elmentem! Kaja utanmegkaptam az ajandekot, ami persze csak poen volt, de nagyon jol esett.

4 ora a gep indulasig
Csongornal bevegeztetett a gulyasmaradeknak es lassan indultunk. O es Magdi kisert ki a repterre, mert meg a kocsit is le kellett adnom.
Miutan mindent elinteztunk, meg elszivtunk egy cigit a varoban, es dumaltunk. Magdinak remelem osszejon az 21-ei interju. Bucsuszkodas, jokivansagok meg miegymas.
Jose meg nem ert ki, de mar uton volt, egyutt megyunk haza.

A repuloutrol egy szotse, ugyan olyan kenylemetlen es hosszu, mint marmi maskor.

Itthon leszallas utan a zold folyoson meg kikaptak a sorbol Jose-t. Vartam ra vagy egy orat, de nem kerult elo. El akartam meg koszonni tole, de ez igy elmaradt.

Vegre itthon.
A tegnapi 25 fok utan az itthoni 2-3 fok eleg kellemetlen, de ez van. Hideg es ho kell a karacsonyhoz.



No comments: