Tuesday, December 21, 2004

Jenci itt

Szoval Ocsi kint volt 2 hetig, de sajnos erre az idore nem tudtam sok szabadsagot kivenni, igy kevesebb idot toltottem vele, mint amennyit szerettem volna.

Reggel elmentem dolgozni, O addig elvolt, majd este program.

Szerencsenkre Csutortok szunnap volt, ugyhogy 2 egesz napunk volt a kulonbozo programokra.
Csutortokon semmi erdekeset nem csinaltunk, vasarolgattunk, majd kimentunk a tengerre eloszor es utoljara.
A pentek viszont sokkal jobb volt. Rakhalaszatra mentunk Gurkan szervezeseben Umm Al Quiam-ban. Delutani indulas , rakaszas, egy kis BBQ, majd vissza.
Torok magyar party kerekedett a dologbol. Amikor leertunk a helyre es kipakoltunk, realaizaltuk, hogy jo sokan vagyunk jo sok pia van, ugyhogy ez a nap nem lehet szar. Atoltozes, majd csonakra ra, es irany az sotet tenger.
Tok sotetben, a terdi ero vizben gazoltunk szigonnyal es lampaval a kezunkben, hogy megtalaljuk a rakokat. Fogtunk egy parat, de nekem sajnos nem sikerult egyet sem zsakmanyolnom. Nem is baj, mert miutan kiertunk es megsutottuk oket konstataltam, hogy annyira nem finom, hogy ezert ledofjem oket, de ha majd olyan szituban leszek, akkor majd biztos, hogy jol fog jonni ez a kis tudas!

Visszafele a csonakban 1 uveg JD-nek koszonhetoen nagyon jo hangulat kerekedett. Egy dalt enekeltek a torokok egyet mi. Tokeletes torok-magyar ismerkedo este volt!

Utolso elotti penteken Annamari bucsubuli volt. Kiraly volt. Megettunk megittunk mindent, kartyaztunk, soroztunk, kepek jonnek kesobb!

Kellokeppen keszenvoltunk amikor hazaindultunk, errefol otthon Hasheem szulinapi partyjaba csoppentunk. No komment... Folytattuk a pialast. Kepek ide is jonnek kesobb!

Sajnos Vasarnap reggel mar indulia kellett haza. Azt hiszem, hogy jol sikerult ez a 12 nap, a baj csak annyi volt, hogy rovid volt ez az ido arra, hogy mindent megnezzunk ez mindenhova elmenjunk, de remelhetoleg jovore tobb ido lesz mindenre!

No comments: