Monday, July 02, 2007

Szulinapi akarmi

Kaposztaleves Andinak volt tegnap a nemiromlehanyadik szulinapja. Mivel szabadnapos volt, ugy dontottunk, hogy meglatogatjuk este, mivel az elozo esti meglepetesbulit , khmmm, nagyvonaluan kihagytuk, hiszen semmi jora nem szamitottunk a multkori utan, raadasul 10 orakkor elindulni?
Oregek vagyunk mi mar ehhez, plusz Agi is nalunk aludt, de a miert hosszu!

Szoval atmentunk, illetve nemtem, mert Aniko kesobb erkezett. A tegnapi buli maradvanyai meg keveredtek az elozo napok romjaival, de azert sikerult egy hamutartot es egy kis innivalot szerezni. Rendetunk kajat, mert az elozo esti mulimaradek nem maszott be a hutobe, ugyhogy nem kockaztattunk.
Atbeszeltuk az uzleti ugyeket, mire megjott Aniko.

Az igazan erdekes beszelgetes csak ezek utan kovetkezett. Andi persze meg gyozott aradozni Arfanrol, az uj kanrol (en kerek elnezest, de sem pasinak, sem ferfinek nem tudom nevezni), hogy ilyen aranyos, meg ilyen cuki.
Isten latja lelkem, tudom, hogy nem vagyok tokeletes. Amiota ezzel tisztaba vagyok, azota sokkal megertobb vagyok embertarsaimmal EGY BIZONYOS PONTIG!
Probaltam visszafogni magam, es finoman fogalmazni. Reggel Aniko megkert, hogy probaljam meg nem porig alazni Andit, a pasijarol kialakult velemenyemmel. En tenyleg probaltam!
Nem mindig ment.
Mondtam, hogy legalabb fodraszhoz kuldje el, mert 1988 ota nem divat a bundeszliga frizura!
- Neki, nem az van, hanem...
- Kopaszodik, es ugy nez ki mint egy rossz olasz dzsigolo!
- Tok jol oltozkodik, mert innen, meg onnan (persze olasz vilagmarkak, amit csak az olawszok es a buzik vesznek fel, ja meg a libanon, szir es afasz tudja milyen ciganyok, akik eloszeretettel monjak, hogy ot olaszok)-bol veszi az oltonyeit, meg...
- Nem illik hozzad!
Nem akartam kimondani, de a vegen azert csak kibujt belolem:
- Andi, te azert nem vagy ennyire rossz no, hogy egy ilyen pasival egesd magad!

Ezt nem tudta megemeszteni egy darabig, de istenem!
Ezek utan meg Aniko is felhivta egy par kulturalis kulonbsegre a figyelmet, hogy miert is nem lenne jo, ha tovabb melyukne ebbe a kapcsolatba, az eredmeny meg varat magara!

Hihetettlen, hogy a felnott noket mennyire egyszeri meghulyiteni!

No comments: