Saturday, January 12, 2008

2008.01.10-11 Liwa

Lassan kotelezove valik a januari vagy ev eleji Liwai kirandulas.
Csutortokon indult a banzaj, elvileg idoben indultunk volnak, hiszen arab ujev volt, igy szabadnapunk volt. Legalabbis nekem, Aniko a "jo" szokasnak megfeleloen dolgozott.

Delelott en is beneztem az irodaba, volt meg egy kis elintezni valom, de hamar leleptem. Bepakoltam a kocsit, es hatra mentem Anikoert.

Fel 7-kor mar robogunk is Liwa, vagyis Hmeem fele. 250 kilometer allt elottunk, mielott a taborhelyre erunk, masnap 200-220 kilometer homokon (ugyhogy extra benzint is vinnunk kellett) majd meg 250-300 kilometer haza.

Kepek itt!


Reggel, ebredes utan a taborban


A dunek


Mozgasban


Tablak a semmi kozepen


Gazellak


Bubszi is vezetett vagy 100 kilometert


Megalltunk egy kis pihenore is


Es a tura vege

1 comment:

Anonymous said...

ellenorizni kell:)