Saturday, January 26, 2008

week 4 - India elott

A negyedik het egy kicsit az evbol egy kicsit szurure sikeredett.
Annak ellenere voltunk elhavazva, hogy kedvenc fonokom nem volt a varosban, igy arra szamitottam, hogy Indiaba valo elutazasunk elott mindent el tudok itezni, es a munkaval is jol fogok haladni.

Termeszetesen az, hogy a fonokom nem volt a varosban a tavolbol is el tudott latni szarabbnal szarabb am abszolut fontos feladatokkal, igy a mindennapi feledatok egy kicsit hatterbe szorultak. Meg jo, hogy Szombaton otthon vagyok - gondoltam, igy legalabb be tudok hozni egy csepp lemaradast.
Eleg naiv voltam, amikor azt hittem, mukodni fog minden. Se a mailjeim, se az internet, semmi. Meg az "out of office" uzenetet sem tudtam beallitani.
Probalkoztam egy darabig, aztan feladtam.

Indulast elott meg vizumot kellett inteznem Aniko egykori kolleganojenek, aki latogatoba erkezik, februar elejen. Emailek, utlevel elkuldve, minden sinen, indulhatunk.

Be voltunk pakolva, csak le kellett zarni a borondoket. Heni jott ertunk 7 fele, hogy kivigyen a repterre.
Mindenre fel voltunk keszulve, csak arra nem ami Indiaban vart rank.

No comments: