Sunday, January 18, 2009

2009 week 3

Dennis elment egy hetre sielni, ugyhogy egyel maradtunk.

Szerencsenkre meg egy csomo dolog tervezesi fazisban van, ugyhogy nincs nagyon sok olyan melo ami egeto fontossagu lenne.
Mivel nincs a fonok, regton mindenki talalt maganak valami elfoglaltsagot a repteri irodaban. A franc akar kiautozni Jebel Aliba a semmiert.

Ha nincs Dennis en helyettesitem ot a reggeli konverenciabeszelgeteseken. Jo elkepzeles ez a "mindenreggelbeszelunkegykicsitategnapidolgokrol", egy csomo erdekes dolgot tudok meg, de sajnos az en inputjaim altlaban nem nagyon izgalmasak, ezert en altalaban hamar vegzek a beszamolokkal es csak hallgatok.

Mivel a repteren lebecoltam ezen a heten, gyorsan szerveztem 2 treninget 2 kulonbozo napra es elkezdtem dolgozni egy kicsit nagyobb lelegzetvetelu dolgon, de Csutortokon feladtam delutan es inkabb hazajottem pihenni, mert egy kicsit betegvoltam.

A csutortok es penteki pihi rendbehozott annyira hogy el tudtunk menni Agi nevnapi bulijra, de a szombat meg kellett egy kis regeneralodashoz.

Vasarnap kezdjuk a First Choice Trininget! 2 teljes nap, csomo uj info, meg tanulnivalo, es ha szerencsem van kapok valami jo kis projectet.

No comments: