Wednesday, January 14, 2009

2009.01.14 MS Outlook es a kedves felhasznalo

Ma reggel 0830kor egy jo kis treninggel kezdtem a napom. 6 resztvevot hivtam meg a treningre, oltanokat, akik gonoke mar regota ragta a fulemet, hogy XY miert nem volt nalam ezen a kurzuson.

A 6 emberbol 8 lett, ne szaladjunk elore.

A tegnap felutanomat is a trening szobaba toltottem ket kedves, de nem kifejezetten okos kollegamat oktatva. Erre az alkalomra 5 emert hivtam meg.

Mivel egy ideje sajnos az MS Outlook a ceges lev. rendszer a jo kis Lotus Notes helyett kenytelen vagyok mindent ebbe es ezen keresztul intezni. A ceges naptaramat is itt vezetem eleg egyertelnu okokbol kifolyolag, igyhat eleg egyertelmu, hogy a trening meghivokat, vagy meetingeket is ezen keresztul szervezem.

Nem tudom, hogy csak en vagyok e enyhen tulkepzett vagy a korulottem levok ennyire analfabetak technikailag, de szamomra eleg egyertelmu, hogyha kapok egy levelet, elolvasom es tartalmatol fuggoen reagalok ra. Ugyan ilyen trivialis szamomra az is, hogy ha az email ikonja egy kis naptar, az azt jelenti, hogy valaki akar valamit tolen egy bizonyos napon, amire a megfelelo reakcio az, hogy megnezem, hogy raerek e vagy sem.

Mivel ugy nez ki jelenleg, hogy a fent emlitett dolgok csak szamomra kezenfekvoek, igy fordulhatott elo az, hogy
- a tegnapi 3 emberbol 2 rakattintott az emailre, ami megnyilt, elolvasta, majd kitorolte, es mivel az nem jelent meg a naptaraban, ugy gondolta, hogy neki nem kell jonnie
- az egyik kollega visszaigazolta ugyan hogy jon, de elfelejtette, hogy ma szabin van igy nem is jott,
- egy kollega visszaigazolta, hogy jon, de rajott hogy megsem jo neki az idopont, igy ahelyett hogy torolte volna a reszvetelet a treningrol elkuldott valaki mast maga helyett, rossz helyre, rossz idoben...

A ket trening merlege tehat eredetileg 11 ember, 5 tegnap, 6 ma, amibol 3 tegnap 7 ma megmegjelent, 2 ember meg hianyzik!

A kovetkezo trening kurzusom cime: A hatekony vallalati kommunikacio 2009ben - a fustjelek!
lacruise from BlackBerry®

No comments: