Sunday, April 23, 2006

2006.04.22 Szombat

Ma reggel egy kicsit nyugosen es komasan ebredtunk mindketten.
Nem aludtunk jol hiszen a tegnapi strandolas alkalmaval Anikonak sikerult szarraegetnie a hatat, ugyhogy borogatas miegymas, mig en csak keveset szenvedtem a vallaim miatt.

A legrosszabb viszont hogy kurva meleg van. A legkondi nem megy ejszaka, meg megfazunk, a ventillator sem megy, mert a fulunk fog fajni, az ajto meg nem lehet nyitve, meg meleg van (kurva meleg van).

Szoval ezen aprosagokkal egyutt sikerult atveszelnunk az ejszakat valahogy, de nalam meg bejatszott az is, hogy meg csutortokon felhivott a HR, hogy beszelni akar velem.
Gondtoltam jobb a dolgok elebe menni, es kimegyek szombat reggel, igy az ejszaka felet agyalassal toltottem, mialatt sajat levembe fove forgolodtem a megfelelo elalvospoziciot keresve.

Mondtam mar, hogy utalaom a HR-eseket?
Meg az indiaiakat is!
Az indiai HR-esek meg egyenesen gyulolom! Nem azert mert indiai, nem azert mert HR-es, hanem azert, mert a ketto egyutt. Ez a 2 tulajdonsag egyutt egy annyira gusztustalan es gyomorforgato egyveleget kepez hogy utni tudnek.

Na de nem szaladjunk ennyire elore.
Szepen feloltoztem, Anikot elvittem dolgozni, es kifaradtam a megbeszelt idore.
Mar csutortokon volt egy sanda gyanum, ezzel az egesszel kapcsolatban, de eloiteletek nelkul jelentkeztem az irodaban.
A beszelgetes rovid de tomor volt!
Az orrom ala nyomott egy papirt, hogy akkor a juttatasok emigyen alakulnak a jovoben, es oruljek, mert egy csomo elonyom szarmazik belole, ha...nos vagyok es van csaladom, amugy meg be vagyok szopatva, mert nincs kilometer elszamolas!

Ezen meg tultettem magam! A stilusan viszont ujra felfordult a gyomrom! Gondoltam akkor kemenyitsunk es kezdjuk el beszelgetni komoly dolgokrol!
Nem kerdeztem sokat, 4-5-ot de valahogy semmire sem tudott valaszolni. HR kerdesekre nem tud valaszolni egy HR-es, akkor nekem nem verje a mellet, es ne hordja fent az orrat, es ne beszeljen lekezeloen, mert... egy percig ott tartottam, hogy lebaszok neki egyet.

Beszlgetesunk viszonylag egyszeruen zarult:
- Ha ezekre nem, akkor milyen kerdesekre tudsz valaszolni, Hr manager letedre?
- Nincs idom a kerdeseidre valaszolni, menj az MD-hez?
- Nem gondolod, hogy te azert vagy, hogy ne az MD-t basztassa mindenki az apro kerdeseivel?
- Nincs idom!
- Sajnalom hogy nincs idod, de ha eszrevetted volna, en nem elegszem meg egy darabka loszarral, mind a tobbi fekete rabszolga!

Vegul is sikerult tavoznom anelkul, hogy ne nyuljak at az asztalon es torjem ki a nyakat felkezzel!
Ezek utan azt hiszem nem leszunk puszi pajtasok!

Meg jo, hogy osszefutottem a fonokommel, anikek ecsetelve a problemat billentyuzetet ragadott, es irt egy emailt a MD-nek, hogy akkor a juttatasokban eszkozolt valtozasokat gondoljak at megegyszer.

Azota nincs fejlemeny, es nem kapok emailt a HR-estol! Napi 3 szarral kevesebb!

No comments: