A kulonbseg egyertelmu. A viz nem melegszik fel, igy a homero epphogy negyed kornyeken kovalyog. Eddig a mutato kozepen rostokolt, onnan se le se fel.
Mivel nincs forrosag a tato alatt az AC is egy kicsit hatakonyabban dolgozik. A hutofolyadek tartalyat kell kicserlni meg jovo heten, mert az a ragasztasnal ereszt, ezt is megviselte a meleg!
A bal oldali luk alatt latszik a levegoszuro taralya, az ki fog jonni onnan, es egy K&N szuro kerul a helyere, ami igaz dragabb, de moshato, es egy "kicsivel" tobb levegot ad a motornak.
A motorteret ezek utan egy kicsit hagyjuk, mert a tobbi modositas dragabb, es egy par dolgot meg be kell szerezni hozza.
A tervezett modositasok:
- split charge system avagy dual battery system, egy power converterrel, aminek a legyenege az, hogy egy elsodleges es egy masodlagos akkumulator van a teto alatt, megfeleloen osszekotve, hogy minden esetben meglegyen a szukseges energia, illetve a power konverterrel 230 V-os eskozoket is lehessen hasznalni ugy, hogy viselje meg az akkut.
- a fentiekhez a fo kabeleket ki kell cserelni valami komolyabb terhelest is elviselo madzagra,
- de ha mar a fo kabeleket kicsereljuk, akkor a tobbi kabelt egy kicsit elrejtjuk, a hotol es a portol, a par letort, es elfaradt kabelrogzitot kicsereljuk
A kovetkezo lepes, ami jovohet vegen lesz aktualis, egy csomagtartoba epitett tarolo rendszer, de csak egy fiokkal.
Sajnos ez a legegetobb, hiszen a millio egy turafelszerelesunk nem igen fer mar el otthon.
Az elkepzeles az, hogy az olyan alapveto dolgokat, mint kotel, kesztyu, lapat, camping szek, mint a kocsiban fogjuk tarolni lehetoleg a leg kisebb helyre osszezsufolva, es gondosan rogzitve, mert barmikor szukseg lehet rajuk.
A fiokban tartanak az olyan dolgokat, amik nehezek, es nehez oket kulon rogziteni, a fiok tetejen pedig az osszes tobbi nagy, de konnyebb felszerelest.
Alabbiak egy eleg extrem peldak, de jol mutatjak, hogy mennyi minden kell(het) egy rovid turahoz.
Mas, de meg mindig auto:
Valahol a neten lattam alamim Discovery-et, de nem talalom a linket. Ha meglesz teszek fel egy par kepet, mert igazan gyonyoru.
Mivel nincs forrosag a tato alatt az AC is egy kicsit hatakonyabban dolgozik. A hutofolyadek tartalyat kell kicserlni meg jovo heten, mert az a ragasztasnal ereszt, ezt is megviselte a meleg!
A bal oldali luk alatt latszik a levegoszuro taralya, az ki fog jonni onnan, es egy K&N szuro kerul a helyere, ami igaz dragabb, de moshato, es egy "kicsivel" tobb levegot ad a motornak.
A motorteret ezek utan egy kicsit hagyjuk, mert a tobbi modositas dragabb, es egy par dolgot meg be kell szerezni hozza.
A tervezett modositasok:
- split charge system avagy dual battery system, egy power converterrel, aminek a legyenege az, hogy egy elsodleges es egy masodlagos akkumulator van a teto alatt, megfeleloen osszekotve, hogy minden esetben meglegyen a szukseges energia, illetve a power konverterrel 230 V-os eskozoket is lehessen hasznalni ugy, hogy viselje meg az akkut.
- a fentiekhez a fo kabeleket ki kell cserelni valami komolyabb terhelest is elviselo madzagra,
- de ha mar a fo kabeleket kicsereljuk, akkor a tobbi kabelt egy kicsit elrejtjuk, a hotol es a portol, a par letort, es elfaradt kabelrogzitot kicsereljuk
A kovetkezo lepes, ami jovohet vegen lesz aktualis, egy csomagtartoba epitett tarolo rendszer, de csak egy fiokkal.
Sajnos ez a legegetobb, hiszen a millio egy turafelszerelesunk nem igen fer mar el otthon.
Az elkepzeles az, hogy az olyan alapveto dolgokat, mint kotel, kesztyu, lapat, camping szek, mint a kocsiban fogjuk tarolni lehetoleg a leg kisebb helyre osszezsufolva, es gondosan rogzitve, mert barmikor szukseg lehet rajuk.
A fiokban tartanak az olyan dolgokat, amik nehezek, es nehez oket kulon rogziteni, a fiok tetejen pedig az osszes tobbi nagy, de konnyebb felszerelest.
Alabbiak egy eleg extrem peldak, de jol mutatjak, hogy mennyi minden kell(het) egy rovid turahoz.
Mas, de meg mindig auto:
Valahol a neten lattam alamim Discovery-et, de nem talalom a linket. Ha meglesz teszek fel egy par kepet, mert igazan gyonyoru.
No comments:
Post a Comment