Monday, February 20, 2006

2006.02.20 Foci

A nagy tunyulastol teljesen elgemberedett testtel vergodtem meg vasarnap a regional officeban, amikor az egyik kollegam megkerdezte, hogy hetfo estenkent mit csinalok! A kerdes furcsa volt, de tudom hogy a lanyokat szereti, ugyhogy mondtam neki, hogy elvileg szabad vagyok!
Ok, akkor foci!

Vegre egy kis mozgas!
Teremfoci a valtozatossag kedveert, 5-5 ellen!
Ferfiasan be kell valljam, hogy mar az elso 5 perc utan nem nagyon tudtam mozogni, de vegignezve a tarsasagon a tobbiek is hasonlo cipoben jartak! A sok iroasztalmogottules megtette a hatasat!

Na mindegy! Jol leizzadtunk el elfaradtunk mint a fene! Mindenki jol erezte magat, annak ellenere hogy tobben megjegyeztek, hogy akkor ok holnap szabadnapot kernek a varhato fajdalmak miatt! Edes, nem? felnott emberek es nyavalyognak, gondoltam, de reggel en is alig birtam kimaszni az agybol!

Abban maradtunk hogy egy het mulva ugyan ott, ugyan akkor!
Hajra egeszseges elet!

No comments: