Sunday, February 26, 2006

2006.02.25-26 Hetvege

A tegnapi kiboruito mozielmeny utan nem volt sok kedvem dolgozni menni, de megis beverettem a regionalis irodaba!
Milyen jo, hogy ugy dontottem... Az informacio, amihez hozzajutottam, egy kicsit megremisztett!
Irtam mar arrol, hogy a regi cegemet megvette egy masik multi, ugyhogy a jovo kerdojelekkel es varokozasokkal teli, de lehetosegek es kihivasok is akadnak boven!
Tegnap megtudtam, hogy a formalis jelenlegi munkaltanom hetfotol meg fog szallitando arut kapni, mert minden, azaz MINDEN az uj organizacion keresztul bonyolodik majd! Az informacio bizalmas termeszete miatt minden kerdes volt, hogy hogy es mint, bar a dontes gyorsasaga elegge meglepett!
Ezzel kapcsolatban az utolso infom az volt, hogy minimum meg egy evig, jelentos valtozas nem fog bekovetkezni a tersegben!
Tevedtek!
Most, holnaptol elo egyensben leszeke szemtanuja es reszese a vilag legnagyobb szallitmanyozasi vallalat letrejottenek!

A mai hir az, hogy a tegnapi bizalmas informaciot bejelentette a nagyfonok az alkalmazottaknak, es kozolte, hogy az alkalmazottakkal a kovetkezok tortenhetnek!
- az uj ceg szamit rajuk, a tapasztalatukra, ugyhogy at fogjak oket venni, a reszletek es a feltetelek meg ismeretlenek
- a formalis jelenlegi ceg ujra alkoto elemeire bonlik, es az Al Futtaim Logistics fogja oket tovabb foglalkoztani
- az jelenlegi alkalmazott keres maganak uj allast, amihez a jelenlegi munkaltato minden segitseget es tamogatast megad! Nincs kitiltas, nincs keresztebeteves, megy mindenki a sajat utjan

Jo mi?
Hogy mi lesz velem az meg kerdeses, de nem izgulok!
Reszletek kesobb!

A tegnapi reggeli vergodes utan ma tenyleg nem mentem dolgozni! Nem lustasagbol, vagy ilyesmi, de az esozesek utani hirtelen idojaras valtozas miatt a fuleim oly mertekben fajnak, hogy elmondhatatlan!
A jobb mar jobb, de a balra nem nagyon hallok, be van dagadva, es faj mint allatt! Ejszaka nem sokat aludtam, szegeny Anikot sem hagytam pihenni nagyon!
Mar majdnem mindent kiprobaltam, meleg so, fulcsepp, gyogyszer! Estere lesz fulgyertya, melegso, fulcsepp, gyogyszer, es ha es nincs javulas, akkor elmegyek es levagatom a picsaba!
Kivagyok mar tole!

No comments: