Saturday, April 29, 2006

2006.04.28 Pentek

Csutortok delutan hivott Vijay, az IT manager, hogy itt van a csaladja, es ha nem gond, akkor menjek mar ki veluk bucsuzoul a sivatagba egy kicsit. Rogton ravagtam, hogy persze, nincs akadalya, miert is ne, hiszen azt szeretnem ha szolna az erdekemben egy par helyen, de a kis ravasz, csak ezek utan mondta, hogy a repuk 3 orakkor indul, ugyhogy mindezt 12.00 elott kellene lezavarni...
Nabazdmeg, a kesoig alvasnak lottek!
Anikot meg ejszaka kivittem a repterre (mert jol megerdemelt szabadsagat tolti otthon), de egy darabig nem tudtam elaludni. Talan nem is voltam faradt, vagy ugyis tudta a szervezetem, hogy reggel koran kell kelni.
Egy kicsit begyogyult szemekkel, de megint idoben erkeztem, sot meg rajuk kellett varni!
Az igazi mosolygas csak akkor kezdodott, persze belul, amikor megerkeztek, egy autoval, 4 felnott, 3 gyerek!
Na gondoltam, akkor itten bajok lesznek, rovidebbre vettuk a programot, hogy minden mentes, asas, huzkalas beleferjen.
Egy kicsit feltem, de viszonylag gond nelkul mentek a dolgok, bar voltak szivatos szituk is. Sajnos ennek az offroadnak nyarra befellegzett, annyira szar, szaraz a homok, hogy egyszeruen elvezhetetlen a vezetes. Meg Liwaban talan tuleljuk, de utana mindenkep szogre kell akasztani a lapatot es a vontatokotelet.
Hazaerve felhivtam Norbit, kozben megjott Jose, ugyhogy felkaptuk Norbit a parton, elmentunk kajaert, es hazajuttunk!
Kaja, cigi, dumcsi, majd amikor mar a nap nem sutott olyan agresszivan, kimentunk ujra a partra.
Legnagyobb meglepetesemre kiderult, hogy Norbi is polozott valaha, ugyhogy Csongor ujdonsult labdajaval jol elszorakoztuk.

Este megneztunk egy filmet kozosen a fiukkal lanyokkal, majd elvonultunk szepen aludni.
Majdnem tokeletes nap volt...

1 comment:

Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»