Sunday, April 16, 2006

csunya, lusta, rosszfiu...

Hat igen. Moastanaban eleg nehezen tudom magam ravenni arra, hogy leuljerk, es ertelmes mondatokat facsarjak az agyambol!

A melohelyen meg mindig nincs semmi, mindenki titkolozik, semmi nem tud, vagy nem akar mondani semmit a szerencsetlen embereknek, ugyhogym indenki engem hivogat, hogy te biztos tudsz valamit, mond mar el nekunk is...
Persze, majd pont en... Amikor meg a sajat gesztenyem is felig a foldben van... Lofaszt!

Vijay ugy nez ki a leg aktivabb szegitsegem, mert O telefonal, kerdez, es veszekszik ertem, de sajnos O is turelemre intett! Majusban jonnek a nagykutyak rendet tenni, addig lablogatas, tokvakaras, meg jo hogy nincs melo! Hetvegenkent meg plane.

Bejelentkeztem egy par munkaero kozvetiti ceghez, de meg nem sok eredmennyel, azt az egy allast leszamitva, amivel megtalaltak, de azt kb. 1 masodperc utan elutasitottam. A penz es a csomag jo volt, de a faszom akar Kabulba menni. Nem vagyok en hulye!

Szoval minden szepen csordogal a sajat medreben, es nem kapkodja el. Szepen lassan, ahogy itt szokas!

1 comment:

Anonymous said...

Csaó!

A cím találó!:)) Benne vagyok, még egyeztessünk telefonon. A Jéger elfogyott:( De van más igaz az is meg lett már kóstolva. Szóval dumáljunk! Csaó Norbi