Tuesday, June 13, 2006

2006.06.13 14:47

Ma vegre nem kellett korna kelni, Aniko is kesobb kezdett, ugyhogy reggel volt ido egy kis lustizasra!

Annak ellenere hogy jol kezdodott a nap ereztem, hogy valami nem fog stimmelni. Mar tegnap motoszkalt bennem egy erzes, amikor lattam, hogy az irodabol folyamatosan hivogatnak, de nem vettem fel. Nem szoktam. Illetve leszoktam arrol, hogy felvegyem.
Eljatszottak a bizalmamat a kollegak azok utan, hogy mult heten 4 napot otthon voltam egy konnyebb lefolyasu megfazassal, bejelentettem, hogy beteg vagyok, de ennek ellenere napi 15-20 nemfogadott hivasom volt.

Annyira jo, hogy valaki kitalalta a nema uzemmodot, es a hivasszurest. Mostmar nemcsak a nema uzemmod van bekapcsolva miutan kiteszem a labamat az irodabol, hanem a hivasszures is. A SE kulonosen jol megcsinalta ezt a funkciot, a hivo fel rogton foglalt jelzest kap. Ez az igazi megoldas a buzgo kollegak fasz kerdesei ellen. Imadom....

Ja, a rossz erzesre visszaterve.
Tegnap volt egy keves baj a nyomtatokkal, ami meg most is fent all, annak ellenere, hogy minden fegyveremet bevetettem.
Ugy nez ki, hogy valamilyen rendszerfrissites kovetkezteben a set up elszallt, ugyhogy most az angol kollegakra varok, hogy ujra konfigoljak a szarokat.
Es a rossz erzesem is beigazolodott. Mindenki mas is legalabb annyira leszarja a dolgokat mint en. Ilyen kornyezetben nincs mit tenni, "asszimilalodni kell"!

Sascha mar nem jar be az irodaba, ugyhogy en onkenyesen elfoglaltam a helyet, es a sajat adsl kapcsolatat hasznalom, igy mukodik mindenem. MSN, Skype, net, minden amit csak kell...

Alig van 2 ora a munkaidombol, de ennyire meg nem vagytam haza. Az iroda megint majdenm ures. Mindenki lebecol, kummant.
Azt hiszem ma is ledolok egy kicsit delutan...

3 comments:

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»