Friday, June 16, 2006

2006.06.14 Huncitka hazajon

Anikoval egyetertettunk abban, hogy ha kikoltozunk az uj lakasunkba, akkor szuksegunk van meg egy autora. Mivel a kettonk munkaideje sehogysem stimmel, a transzport nem megoldhato egy autoval.

Ok, meg egy auto, de milyen?
Malacka meg nagyon fiatal, jo kondiban van, ugyhogy megvalni tole badarsag lenne (pedig opcio volt az is, hogy ezt aladjuk es veszunk ket hasznaltat).
4x4-unk tehat van, de akkor mi lenne jo Anikonak. Kis autot nem akar, mert nem biztonsagos, plane ahogy itt vezetnek, meg egy uj autora nincs penzunk igy marad a minosegi, hasznlat auto, am ennek a kivalasztasa sem egyszeru. Aniko mindenkepp nagyot akart, igy egy ketegoria maradt a SUV. (szinten opcio volt az, hogy Aniko hasznalja Malacot, en meg veszek magamnak egy regi Porsche-t, de ez elvetettunk [konkretan nem engedte, hogy Porschem legyen], deszepen lassan puhitom, ugyhogy egyszer lesz...)
SUV-bol a valasztas viszonylag egyszeru volt. A regi Jeep Cherokee nem tetszik neki, meg a kocka sem, a Defender, amit talatam tul puritan, pedig mindent bevetettem, hogy meggyozzem, hogy ennel nincs jobb, de nem sikerult, pedig amit talatam 10 rugoert tenyleg fergetegesen kiraly volt.





Ami alternativa volt az a regi Land Cruiser, de ezek meg mindig dragak, a Nissan Patrol Super Safari mar nagyon nagy, es egy picit dragak, igy marad a Land Rover Discovery.

Aranylag sok van beloluk, olcso hozzajuk az alkatresz, es egy kis anyagi reforditassal baromi jo (offroad) autot lehet beloluk csinalni.

A tipus mar megvolt, igy mar csak a konkret dragasagot kellett megtalalni.
Andy, az autoszerelo hozott egyet megmutatni, de nem tetszett. Ime:







Vegul sikerult talalnunk egy '97-es noi tulajtol szarmazo peldanyt, 18 ezerert.
Mondanom sem kell, hogy Aniko rogton beleszeretett, igy nem volt mit tenni, megvettuk.
O lett Huncutka!

Szerdan talakoztam a tulajjal, hogy atirassuk, es az osszes papirmunkat megcsinaljuk vele.
Szerencsemre volt valami ismerose az egyik atirokozpontban, ugyhogy viszonylag hamar tulestunk ezen a dolgon.

Az atiras menete egyszeru, atnezik muszakilag az autot, majd az eredmennyel egy masik pultnal megcsinaljak az uj, plasztik regisztracios kartyat. Fizetes a masik ablaknal, ószt viszont latasra!
Termeszetesen, itt is indianok dolgoznak zero IQ-val!
Egy ilyen atirokozpontban azt hinne az ember, hogy megsem homloklebenymuteten atesett emberek nezik at muszakilag az autokat, meg azt is felteteleztem, hogy konyitanak valamicset az autokhoz, de nem!

Az alabbi autot a mellettem levo szereloallasban probaltak meg attolni a vizsgan, de megbukott, 10 000 kilometerrel az orajaban, egyetlen egy dolog miatt! Nem tudtak felnyitni a motorhaztetejet!







Miutan minden lerendezodott, es mindent kifizettem, elhozhattam Huncutkat. Elso utam Anikoekhoz vezetett a szalonba, de sajnos Aniko epp dolgozott, de megmutattam Emesenek ( a fonoknonek), aki el volt ajukva tole.
9-re mentem visza Anikoert, majd a szalonbol elmentunk vacsorazni, megunnepelven az uj jovevenyt. Hazafele mar Aniko terelgette Huncutkat. Latszott rajtuk, hogy hamar ossza fognak szokni, es meg fogjak erteni egymast.
Kepeket huncitkarol egy kicsit kesobb, most epp a dokibacsinal van, egy nagy es alapos kivizsgalason.

1 comment:

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»