Saturday, December 09, 2006

2006.12.07 Az utolso nap??

Allah malmain is lassan orolnek!

Mar multhet Csutortokon ugy keltem fel, hogy az utolso napom, amit egy jo kis kirandulassal koronazunk meg estere, de nem...

Irtam mar a lehetetlen idobeosztarol, meg ilyesmi, es ugy nez ki, hogy ezek a sokat kritizalt dolgok most mind ellenem dolgoznak!

beerve az irodaba minden lehetseges dolgot atadtam, csak egy dolog maradt fuggoben. Az uj kolleganonek, aki helyettesiteni fog meg kell szerezni ugyan azokat a jogosultsagokat, mint amik nekem vannak.
Elmeletileg nem veszes dolog, ezert van a Lotus Note-omom belul egy link egy adatbazishoz, hogy azon keresztul, egyszeruen meg tudjam valtoztatni a felhasznalok jogosultsagat.

Ez meg is tortent, de sajnos mivel a Lotus a regi ceg alaklmazasa, az uj ceg halozatarol nem elerheto, igy meg egy email extraba, csak hogy tuti legyen minden.

Komar leleptem, hogy az esti indulasra mindent elo tudjak kesziteni. Egy kicsit esett az eso delutan, ugyhogy beszartunk, de vegul is verofenyes csillagos eg alatt indultunk Al Ainba Gecsaekhoz, de errol egy kulon post-ban.

No comments: