Monday, December 18, 2006

2006.12.17 Beernek a dolgok

Meg Csutortokon dobtam egy emailt az uj HR-esre, hogy mi a vizumommal, hogy AF szivozik, es mielott veres verekedes lenne a dologbol mondjon valami okosat.
Persze nem valaszolt, mert szabin van, de ugy gondoltam, hogy akkor beszelek az titkarnojevel.

A reggeli tea-cigi alatt hivtam fel, hogy akkor helyzet van, mit tegyunk. Gyorsan megbeszeltem vele, hogy 11-re bemegyek hozza.
Ma az alabbi dolgok vartak megoldasra SOS-ben:
- Vizum kerdes
- Regi ceges szamom megtartasa
- Al Futtaim Exel-es papirok lezerasa
- Huncutka megmentese az enyeszettol

Mikozbe robogtam a DHL/Danzas iroda fele, beugrottam az Etisalathoz, egy papirert, amivel transzferalni lehet a ceges szamot az en nevemre.
Ezt alairattam a Exel-es fonokkel, majd kedvesen erdeklodtem a vegkielegites felol.
Egyet tanacsolt, ne hajtson az ido, ne fogadjak el semmi, meg januarban tobb lesz. OK!

Atmentem a DHL/Danzas-hoz, vegigvettuk a lehetosegeimet.
Barmit is akarok intezni, barmilyen formaban is at akarok kerulni az uj ceg vizumara, al kell irnom egy papirt, hogy a vegkielegitesemet megkaptam, tobb kovetelesem nincs.
Na ma'mostaze' ez nem igy van.

Irany Jebel Ali ujra, a HR-es epp egy nemregiben kilepettel targyal. Penzugyi igazgato, targyal, de mindjart befejezi. Kiraly!

Kint megvartam egy cigivel, elmondtam neki mi a szitu, csovelta a fejet, es jott a hasbaakasztos dumaval. Ekkor szoltam neki, hogy egy pillanat, de nekem van egy masik papirom is am, amirol szeretnek elfeledkezni, amit a nagyfonok is ala sk, amiben biztositanak mindenkit, hogy lesz am nagy josag!
Elolvasta, majd hangnemet valtott.
Mondom neki, hogy akkor a kovetkezoket fogjuk csinalni.
En hazamegyem ezzel a vizummal!
Visszajovok ezzel a vizummal!
Elso nap meglatogatom oket, addigra talajanak ki egy osszeget, amit meltanyosnak gondolnak (irjanak moge egy nullat), es majd meglatjuk!
Gondolkozott, majd erotlenul beprobalkozott azzal, hogy akkor toroltatik a vizumom, es nem tudok visszajonni! Meglehet probalni, mondom, de ket dolog fog hianyozni a vizumtorleshez, az utlevelem es az az altalam alairt papir, hogy megkaptam a vegkielegitest.
- Nincs tobb kerdesem, reszemrol mehet a dolog, volt a valasz!
- En is igy gondoltam! erositettem meg a helyes donteset.

Meg egy keves egyeztetes, majd irany haza, illetve Sharjah, biztosito, Huncutkat kifizetni!
Utkozben felhivtam Andy-t, hogy megyek a biztositoba, keszuljon, mert kell az automento, a kocsihoz!
- Why, habibi?
- We have to pick up the rolled over disco, asshole! (mi mar csak ilyen viszonyban vagyuk)
- The car is still with me, dick head, you forgot to bring the key!
Bazdmeg!
A muki, akinel allt az auto, csak addig reklamalt a rendorsegen, hogy elhoztam a kocsit, amig be nem szolt neki a biztositos, hogy egy kicsit allitsa le maga, semmi koze az egeszhez. Ezek utan persze le sem szarta, hogy hol a kocsi.

Egy kis egyeztetes Andy-vel, hogy holnap akkor jovok, es nekiallok Huncutkat szetszedni!

No comments: