Friday, December 15, 2006

2006.12.14 Namostmar tenyleg az utolso napom

Nem volt egyszeru, de megeltem!

Csutrtok, uccso nap, fasza. Bucsusztatom nem volt, mert nem lehetett (politikailag ertem), de leszarom.

Bementem, leadtam a gepem, oszt viszlat ennyi volt.

Persze a lelkere kotottem Suzana-nak, aki megkapta a laptopom, hogy ha van valami, hivjon.

A legjobb: Szerdan korbekuldtem egy emalit egy par europai kollegamnak, hogy mi a szitu, ne szentsegelljenek, ha nem kapnak valaszt, meg ilyesmi. Mar itthon voltam, amikor az egyik felhivott, hogy milyen jo, meg mi a helyzet velem, meg hogy mennek a dolgok. Jol esett.
10 perc mulva visszahiv, hogy most kapot egy emailt, hogy kellene csinalni egy adat-transzfert, a regi rendszerbol az ujba, es akkor most ki van itt aki segiteni tud.
Rajtam kivul senki, ugyhogy mondtam, hogy szerezzem egy asztalt meg egy gepet, es segitek.
Szoltam az uj fonoknek, hogy mi a helyzet ilyen esetekben, de nem szolt vissza. Gondoltam, akkor ez nekem annyira nem is fontos.
Azota sincs semmi hir, gondolom megoldottak, vagy var addig amig kezdek.

Szoval Csutortokon meg kimentem Jebel Aliba, hogy lerendezzem a papirmunkat, de hibadzott a szam, a vegkielegitesemnel, meg az egeszsegugyi kartyamat sem talaltam, ugyhogy majd Vasarnap. Anyatok, de nem baj.

Kurvahosszu hetvege all elottem!

No comments: