Thursday, December 21, 2006

2006.12.18-19 Huncutka darabjaira esik

23-an indulunk haza, de nekem meg mindig egy csomo dolgom van.
Most peldaul az, hogy a megmentett autot (Huncutkat) darabjaira szedjem, hogy mindent ami meg hasznalhato megmentsuk, felretegyuk, esetleg eladjuk.

Andy kozben szerzett egy kek Discot, motor nelkul.
A terv az, hogy Aniko Cherry-et megcsinaljuk fullosra (egy par aprosag, es persze a gumitomitesek es az egyeb kopo gumi alkatreszek, nameg a valto, ez volt a legfontosabb), Kekszakallbol meg lesz szep lassan egy nagyban modositott jargany. Egy rally edition, persze csak modjaval.

Az elso nap viszonylag gyorsan eltelt, minden kivulrol kicsavarhato csavart eltavolitottam, a motort elvalasztottam a karosszeriatol. Leszedtem a motorhaztetot, az ajtokat, elkezdtem lebontani a karpitokat.

Estere tokig olajosan es hulla faradtam indultam haza. Mozdulni is alig birtam, de joleso faradtsag volt.

Masodik nap elvalasztottuk a kasznit az alvaztol, es felretettuk oket. Az alvaz maradt a garazsban, a kaszni ment a levesbe. A kaszniben meg volt egy par egy par hasznalhato dolog, de arra mar nem jutott ido.

Masnap Aniko szabadnapos, a meg hianyzo ajandekok beszerzese, fodrasz, miegymas.
21-en meg lesz egy napom befejezni, mar csak szet kell vagni a kasznit, es a sok alkatreszbol ki kell valogatni azokat, amik tenyleg fontosak, vagy sokat ernek.

Sajnos Aniko Cherry-jen megadta magat a valto, az utolso reggel, ugyhogy este mar maradt is Andy-nel.

Ha visszajovok folytatjuk tovabb a szerelest. Jol jon egy kis tudas, egy kis tapasztalat, hogy tudjam, mikor hova kell nyulni, mikor mit kell leellenorizni.

Andy nem jo tanar, de nem is a tanuloja vagyok. Ha kerdezek, valaszol, ha van ideje elmond egy par dolgot, hogy mi, miert, es hogyan, de mindketten tisztaban vagyuk azzal, hogy ez egy szivesseg a reszerol, amibol nem fog tul sokat profitalni, ezert is foglalkozik tobbet azokkal az autokkal amik penzt is hoznak.

1 comment:

Unknown said...

Discover More Balenciaga dolabuy get redirected here bags replica ysl top article dolabuy fake