Sunday, January 07, 2007

Otthon

Csodalatos 15 napot toltottem otthon, csaladdal, baratokkal, de eleg volt!

Eleg volt a 15 nap, de valahol megiscsak keves. Egy csomo dologra, es meg tobb emberrel nem jutott idom. Sajnalom hogy nem tudtam mindenkivel talalkozni, es mindenkivel beszelgetni.
Nagyon sokat valtozott otthon minden, es mindenki. Termeszetesen en is valtoztam. Jo iranyba, vagy rossz iranyba, a fene tudja.

Otthon voltam, es megint ugy ereztem, hogy azt az eletet elhetem azt, amit azelott. Meg akkor is, ha csak napokra, de ujra visszazokkenhettem abba az eletbe. Visszazokkentem, es nem tetszett. Biztos furcsan hangzik, de otthon otthon vagyok, itt meg itthon. Lehet erezni a kulonbseget? Vagy csak en erzem? Csak szamomra van kulonbseg?
Mas vagyok otthon es mas vagyok itthon, ez biztos. De vajon ugyan olyan vagyok otthon, mit amilyen elotte voltam, vagy mar nem ez azert nem tettszik az az elet?

Lehet tamadni, hogy bele szoktam a joba, meg ha majd egyszer vissza kell jonni, akkor lesz hugyos korte effektus, meg lehet irigynek lenni, hogy jobban erzem magam mashol, meg be lehet kerdezni hogy tudnek e otthon ujra.

Menjunk szep sorjaban!
Sajnos mindenki azt hiszi, hogy ez itt a paradicsom, es itt minden szebb es jobb, es meg az a kurva kerites is kolbaszbol van (marmint aranybol), meg kulonben is en ne okoskodjak, mert a Frei megmondta, hogy itt a pincerebol szallodaigazgato lesz!
Az igazsag az, hogy ez nem igy van! Ez nem paradicsom, es a kerites is legalabb annyira rozoga mint otthon, DE, itt hagynak elni!
Dolgozni prsze ugyan ugy kell, sot! Feher vagyok, ugyhogy vannak olyan dolgok amiben elonyom van, viszont dolgozni tobbet kell, es jobban. Be kell hogy bizonyitsd, hogy nem elsosorban azert kapsz tobb penz, mert feher vagy, hanem azert mert megerdemled, mert minoseget nyujtasz a munkadban.
Igen, ha el kellene jonnom innen, valoszinuleg at kellene allitanom magam arra, hogy most otthon vagyok, otthon dolgozom, otthon kell megelnem, boldogulnom. Nem lenne egyszeru, de egy darabig kibirnam, legalabb addig amig ujra elmehetnek valahova mashova doglozni.
NEM, NEM AZT MONDOM, HOGY OTTHON SZAR, CSAK AZT, HOGY MAS. NAGYON MAS.
Aki nem probalta, az nem tudja.

Igen, jobban keresunk, jobban elunk, de meg is szenvedunk erte. Tavol vagyunk azoktol, akiket szeretunk, akik sokat jelentenek szamunkra, a csaladtol, a baratoktol!
Ezek utan mindenki maga donti el, hogy mi eri meg neki jobban. A konnyebb elet, az egyszerubb boldogulas, karrier, vagy minden mas, amit otthon hagyott!

Ezek utan mindenki azt gondol amit akar, es ugy velekedik ahogy akar. Ha akar, akkor maradhat irigy, ha arak, el is gondolkodhat, merlegre teheti a sajat letet es ertekeit, de meg is erthet, de maradhat kozonyos, nemi keseru szajizzel.

1 comment:

Orsi said...

Szia!Teljesen igy gondolom en is a dolgokat ezzel kapcsolatban,igaz en Canadaban elek de mindig ugyan ezek a gondolatok vannak bennem is ha visszaerek ide otthonrol.Epp ket het mulva keszul ki a baratnom egy hetre nyaralni az Emiratusokba,tiszta izgalomban van :).Minden jot kivanok,szia