Saturday, January 27, 2007

2007.01.26 Al Ain repulonap

Az elso csutortokomet jol kezdtem!
Annyira azert meg nem voltam jol, hogy 8-tol este 6-ig bent uljek a melohelyen, ugyhogy inkabb belazasodtam.
Egy keves szenvedes utan szoltam a fonokomnek, hogy most inkabb lelepnek, mert nem lesz ennek jo vege!

Otthon lefekudtem, es jol kialaudtam, magam, mert penteken program volt, Al Ain, repulonap, egy par otthoni vendeggel, Aszodi Zoliekkal, es a show-n Veres Zoltannal.

Reggelre semmi bajom nem volt, de azert vittunk gyogyszert, jobb a bekesseg!

Nem akarok sokat irni a repulonaprol, mert ugysem tudom leirni ugy, ahogy tortent, ahogy ereztunk, de azert nagy vonalakban, talan megis.

Amikor megerkeztunk epp az szovjet MIG-29-esek gyakoroltak. Aszodi Zoli csak annyit mondott, hogy ez nem olyan lesz, mint egy otthoni repulonap!
Termeszetesen megint egy kicsit koran erkeztunk de itt kulonosen jol jott, mert sikerult jo helyet foglalni, arnyekban, ugyhogy, hogy az egesz banda elferjen.

A program itt talalhato: www.alainaerobaticshow.com, erdemes vegignezni!

A show januar 26-tol 30-ig tartott, es ennek kereten belul Verez Zoltan rekord kiserletere is sor kerult, amikor is 400-nal is tobb orsot csianlt gepevel, ezzel bekerult a Guiness Rekordok konyvebe. Ezen sajnos nem tudtunk resz venni, munkahelyi elfoglaltsag miatt.

A show-n keszult kepek: Al Ain Aerobatics Show

No comments: