Monday, January 29, 2007

2007.01.28 Vasarnap

Kaptam valaszt az emailemre, a reklamaciosra! Egy kicsit el vagyok kenodve, de nem adom fel, kisajtolok beloluk annyit amennyit csak tudok! Basszak meg, koltseg gyogyszerre azt, amit lenyelnek tolem!

A vasarnap itt is legalabb annyira haszontalan nap, mint a masik melohelyen! A problema itt a 8-18-ig ulunk az irodaban dolog, bar szerintem ez is megszokhato.

Lassan elkeszul a gepem, installalgatok, meg ilyesmi.
Vagy az IT-sok benak, vagy en vagyok nagyon fifikas! Alapvetoen az IE az alapertelmezett bongeszo! No comment! GOndoltam letoltom a Firefox-ot, de ben nem lehetett letolteni semmit! Ok, itthon letoltottem felraktam. Masnap az irodaban Firefox elindit, es elkezd hesznalni. Teljesen automatikusan, gmail megnyit, csatolmany letolt, megnez! A harmadik letoltes utan vettem eszre, hogy minden, ami az IE-vel nem mukodik, a Firefox-al siman megy! Kivagyok, de tetszik.
Az ilyen foku letiltasoknak nem sok ertelmet latom, de mindegy. Nem mintha egy nagy letolto lennek munkaidoben, de azert egy-egy emailcsatolmanyt jol lenne megnezni minden trukkozes nelkul.

Van megy egy nagyon idegesito dolog amit meg kell oldanom a gepemen (szaros HP Compaq nc6320) meghozza az uninstall. Barmit feltehetsz, de nem tudod leszedni. Ezzel a funkciotval sem ertek nagyon egyet, de sebaj! A szivast csak akkor kezdtem megunni, amikor a kib@szott Nokia PC suite feldobta, hogy hoppa, itt a frissitesem, tolts le! Addig minden mukodott, ugy, ahogy egy Nokiatol elvarhato (szarul, de kiszamithatoan), de a frissites installalasa utan semmi. Nem ismeri fel a telefont, es nem tudom visszacsinalni, mert nem tudok uninstallalni! Idegesito, hogy nem tudok szinkronizalni!

Mara ennyi eleg a okoskodasbol, estere mozi van Anikoval!

No comments: