Tuesday, January 16, 2007

Ujra Dubaiban

Visszaértem épen, egeszségesen, energiaval teli, hogy vérge elkezdjek dolgozni egy normálisabbnak tűnő cégnél.

Benéztem!
Már nem a normalisabb céget, hanem azt, hogy elkezdek dolgozni.

A jogi herce-hurca miatt meg egy kicsit ülök itthon a seggemen. Egészen pontosan az elso nap utáni korberohanás után kint töltöttem egy pár napot megint Andy-nél, aki közben megcsinálta Kéksakált, de meg egy pár dolog hátramaradt.
Sajnos van egy alakatrész, amit nem talál, és annélkül Kéksakál nem muzsikál valami fényesen.

Amit idő köyben megtudtam, hogy a drága Al Futtaim beperelte az Exel-t, a szerződés felbontása miatt, így minden és mindenki arra koncentrál, hogy minél egyszerűbben és fájdlommentesebben záruljon a per (addig én meg itthon ücsörgök, és verem a fejem a falba, meg blogot írok. Ezt előre tudva visszajöhettem volna egy pár nappal késöbb is).
Az új helyre még nem engednek be, biztos ami biztos, nehogy valaki, belekeverjen a pereskedesbe, a régi helyen meg már nem engednek be, hisz ellenség vagyok.

Ezek után hogz biztos hogy ne érezzem magam rosszul, Hétfőn lebetegedtem, azota az ágyat nyomom itthon. Semmi komoly, csak egy kis torokfájás és orrfolyás, de ez pont elég ahhoz, hogy ne csinaljak semmit. Valaki azt mondta, hogy nyagyon nyúzott voltam amikor visszajöttünk, és nem látszik rajtam, hogy kipihentem volna magam, itt ráadásul a szokottnál hűvösebb is van, ugyhogy az enyhe lefolyású megfázás kombinálva egy kis idegi alapon nyigvó kimerültséggel garantálja a 2-3 nap ágyban maradást.

Hát röviden és tömören ennyit az elmúlt egy hét eseményeiről!
Holnap intézkedem, ugyhogy a fejleménzekről beszámolok, meg az ujévi fogadalmakról is ejtek egy pár szót!

1 comment:

Anonymous said...

Hello! Elkezdtünk foglalkozni a gondolattal, hogy mi lenne, ha mi is Dubaiban próbálnánk szerencsét. Sokat segít a blogod abban, hogy szélesebb körű képet kapjak annál, amit a mádiából meg lehet tudni.
Email itt címet nem találtam, de azokra én sem szoktam válaszolni, csak akkor, ha külön jelzik, hogy írtak.