Friday, January 19, 2007

2007.01.18 Intézkedtem

Csütörtök van, és rohangálnom kell egy sort!
- Jebel Ali, papírokat aláírni, hogy végre töröljék a vízumom
- vissza haza, Borikát felvenni és elvinni a nadrágjáért
- Cargo Village, felvenni a postámat
- Airport Freezone, értelmes emberekkel beszélni, hogz akkor most mi a következő lépés a felmondással és vízumtörléssel kapcsolatban
- Tamweel-hoz bemenni, és meglátogatni a legmelegebb ügyfélszolgálatos, hogy pontosan mi van a lakással, mikor költözhetünk
- bank, pénzváltás
- bolt, bevásárlás

Viszonylag gyorsan lezavartam ezt a sort, közepesnek tűnő eredménnyel, de a helyzet nem annyira jó!
Az első helyen természetesen megint megpróbáltak sík hülyének nézni. Egy darabig küzdöttem ellene, de értelme semmi. Az előre programozott droidok olyan jól működnek, hogy nincs az a furfangos hátulról feltett kérdés, amire ne tudnának előhuzni egy frappáns választ az előre programozott válasz-készletből!
A mindent ütő, adu-ász válasz, vagy inkább fogalom a "poliszi"! Csak nehogy én legyek egyszer a mindenkit ütű ász egy-egy ilyen válasz után!
Figyeld a programozás hatalmasságát a következő párbeszédben:
- Mikor lesz törölve a vízumom?
- Miután aláírod a papírt!
- Akkor már törölve is van, mert épp fél perce írtam alá az orrod előtt!
- Igen, de ezt még be kell vinni a minisztériumba, és majd utána!
- Mennyi idő?
- Nem tudom!
- Január 9-én azt mondtad, hogy 3 nap, most van 18, még nincs elintézve, és nem tudod mikorra lesz kész, jól értem?
- Nem, mert neki elő kellett készíteni az a papírt, amit most aláirtam, és különbenis a poliszi!
- Milyen poliszi?
- Ami erre az esetre vonatkozik!
Na ennél a pontnál tényleg elkezdtem magam hülyének érezni!
- Ok, mit mond ez a poliszi erről az esetről!
- Azt nem mondhatom el, mert ez egy belső utasitás!
- Belső utasítás? Mire? Na idehallgass, lassan 10 napja ülsz a papirjainom, és még azt sem vagy hajlando elárulni, hogy mennyi végkielégítést fogok kapni! Tudom hogy az Exel beleszart az Al Futtaim palacsintájába, de ne nehezítsuk meg egymás dolgát! Te megcsinálod a papírokat, gyorsan, én meg nem uszítom rád a Nagyfőnököt, akinek már amugyis a begyében vagy!
- De akkor a poliszi...?
- Szarok rá, legyen kész minden jövő hét elejére, mert jön egy pár nagyfőnök a per miatt, és nem akarok nekik panaszkodni!
Az utolso fél mondatot persze belinkeltem, de úgy néz ki, hogy hatott!
Tetvesmocskos rizszabáló indiai!

Felvettem Borikát és nekivágtunk a többi helynek!
Egyéb akadályba nem ütköztünk a nap folyamán, mondhatni simán ment minden. Persze a legmelegebb ügyfélszolgálatost Borika sem bírta sokáig kuncogás nélkül. Persze tőle is jó híreket kaptunk, lassan leveszik a pénzt a számlánkról és még lassabban közeledünk a beköltözéshez.

Délután nyomtam az ágyat, mert estére rendbe kellett jönni annyira, hogy Krisztát és Anish-t felvegyük a reptéren!
Egy kicsit felbasztam magam, amikor a reptérre menet 11 óra után olyan forgalom volt, hogy a 25 kilóméteres utan egy és egy negyed óra alatt sikerult megtenni!
Hajnalban értünk haza, még egy gyógyszer bejátszott, majd nekiestem aludni.

No comments: