Saturday, January 20, 2007

2007.01.19 Harashow Roland-ek itt

Egy kedves ismeros csalad volt nalunk latogatoba 3 napra.
Tajfoldrol visszafele alltak meg, mint ahogy teszik ezt mar masodik eve.
A programjuk szoros volt Csongoreknal laktak, ugyhogy viszonylag keveset talalkoztunk velunk, de azert volt kozos program.

Ma reggel erkeztek, esta mar Aginal voltunk egy kis lakasavato-Agnesnap egyvelegen.
Tunderiek, imadjuk oket.

Roland mindenbol viccet csinal, Moni allandoan mosolyog, a kislanyuk, Toncsi meg egy igazi angyal.
Az este ott kezdodott, hogy felmentunk a 30 valahanyadikra, ahol a medence van, hogy megnezzuk a kilatast.
Viszonylag keves kepet keszitettem, a letobbjet az uj alvannyal, mondhatni jol sikerultek.
A kaja es a pia utan egy kicsit elhuzodott az este, beszelgettunk, szivar, shisha, miegymas.
Toncsi kozbel elfaradt es elaludt. Olben vittem le a kocsihoz, beultem vele a hatso ulesre, Aniko vezetett, Moni elottem.
Vegig beszelgettuk a 10 perces utat, otthon olbe kivettem Toncsit, felektettem, de csak akkor ebredt fel, amikor Moni felrazta egy kicsit, hogy le kell vetkozni, mielott teljesen alomba merul. Igazi kis tunder.

A tetom keszult kepek: Aginal Rolandekkal

1 comment:

100 cotton percale sheets king said...

Toncsi kozbel elfaradt es elaludt. Olben vittem le a kocsihoz, beultem vele a hatso ulesre, Aniko vezetett, Moni elottem.

web development agency vancouver ,
website design and development in canada ,