Monday, February 19, 2007

Így is lehet...

Furcsa apropója van a bejegyzésnek.
Elindult a Moblog nevezetű szörmedvény, ahol elsősorban mobillal készített képek vannak.
Mit láttam az utcán, mi van az irodában, ilyesmi lenne a lényege.

Meg akartam írni ezt rendes formában is, de ami halaszthatatlanná teszi ezt, az az utolso 4 kép!
Hétvégen készült, sivatagozás közben!
Íme:





Az otthoniak megnyugtatásául közlöm, hogy nem én voltam, és ha valakit érdekelne, mindenki túlélte a belesetet!

Látod anyu, így is lehet ész nélkül borulni, ehhez képest az enyém csak enyhe oldalradőlés volt!

3 comments:

Anonymous said...

de kipróbálnám...a borulást is :-) itthon sárban nyomjuk

Anonymous said...

Azert az Indiai csalad ahogy lattam nem elvezte annyira. El sem engedtek a rendorok az apukat amig a korhazban nem talatak mindenkit rendben.Viszont rendkivul jo kepeket keszitett a diplomata srac akinek es az arabul beszelo holgynek koszonhetoen gyorsan kijottek a rendorok es a mentok.(ketto is jott). Sajnos mindkettonel ott voltam ,es hat a vegeredmeny ugyanaz. Sot harom hettel ezelott Liwa-ban is felborult egy Patrol az Adam fele felredolessel csak o ket es felet fordult.A sofor es a harom kutya szerencsesen megusztak :). Szerencsere azt megjavitottuk es 6-bol 5 hengerrel kijutott a sivatagbol. Ezek szerencses kimenetelu balesetek, de egy 100m-es dunerol borul le valaki nem biztos hogy tuleli.Es a tapasztalat nem minden a Patrol-os pl. 16 eve offroad-ozik UAE-ben.

yanmaneee said...

coach outlet
coach handbags
kobe 9
adidas zx flux
yeezy shoes
christian louboutin outlet
nike huarache
nike air max
nike air force
nike air max