Thursday, June 14, 2007

2007.06.11 Hetfo - polo

Aniko fonokeek voltak nalunk vendegsegbe penteken, ahol a beszelgetes kozben elhangzott, hogy Peter ismer valakit, aki rendszeresen jar egy iskolai uszodaban vizilabdazni, egy par masik arccal, csak ugy kedvtelesbol.

Nekem sem kellett tobb, delutan szoltam neki, hogy tudja meg, hogy jatszanak e ma.
Mint kesobb kiderul, minden hetfon, a Jumeirah College-ban este 8-tol waterpolo van. Ott a helyem. Minimum 15 eve nem jatszottam, es bar jarunk gym-be, es azert mas.

Azt hittem, hogy nem lehet felejteni, de az also 15 percben rajottem, hogy megis. Lassan azert kezdenek visszajonni a mozdulatok.

Az egeszben az a jo, hogy nem csak lemegyunk dobalni, oszt' jovan, hanem egy par lelekes fiatal srac edzes jelleggel foglalkoztatja a nagyerdemut.
Kicsit bemelegitunk, egy "piszi" erosites, elsosorban lab, egy keves labdagyakorlat, majd jatek, elore megbeszelt taktikaval, stb-stb.

Baromira elveztem, bar, az elso edzes majdnem 2 orasra sikaredett. Az utolso sipszo utan meg vagy 15 percet tettem vettem, hogy nem remegjen a kezem-labam. Hideg zuhany, es baromira jol ereztem magam. Az a faradsag lett urra rajtam, amit mar regota hianyolok.

A program tehat, Hetfo=polo!

1 comment:

botado said...

great post to readwhy not look here Check This Outthis contact form this pageclick for info