Monday, April 28, 2008

week 17

Az elet kb dog unalom, a melohelyen sem tortenik semmi.

Egeszen pontosan ujra masszirozzak az agyunkat a fel evi ertekelessel amitol mar most felall a hatamon a szor.
Ez egy olyan dolog, aminek ebben a formaban nincs ertelme szerintem.
A rendszer lenyege, hogy elvileg, ismetlem elvileg a fonokod egyetertesevel meghatarozol magadnak egy par celt, amit el kellene erni az ev vegere.
Nalam 4 cel volt meghatarozva, de a fonokom adott meg egyet, ami egy kicsit santitott, mert ez a cel elvileg benne volt mar ket emlitett celkituzesben, de neki meg ezt kulon is ki kellett hangsulyozni.

A legutolso ertekelesemnel en leirtam szepem celonkent, hogy mik azok a tenyezok, amik befolyasoljak a celok elerest.
Iden ugyan ezt megtettem, de egy kicsit reszeletesebben. Utolal rajottam, hogy ez eleg felesleges volt, plane abban a formaban, ahogy en tettem. Gondoltam (en kis naiv), hogy ha a tavalyi ertekeles leirasa ala, beirom az
idei ervekeles reszletezeset, szepen datummal, pontokba szedve ahogy kell.
Na ott rontottam el, hogy ezt nem kellett volna, mert ugysem olvassa el senki. A fonok es a fonok fonoke, a hr-es meg plane nem.

Miutan nagy nehezen tultettem magam a dolgon es egy egesz napomat raszantam erre a szarra, mar csak egy dologra tudtam gondolni, a pentek reggeli off-roadra!
Semmi extrat nem terveztunk, csak egy korai terepjarast, nehany vendeggel, koztuk Zoliekkal.

A terep nem volt nagy kihivas, de igy is volt aki visszafordult, igy csak 3 autoval folytattuk. Ahogy az ido melegedett a homok ugy szarodott el, igy voltak elakadasok es egy kisebb muskila
nalam.
Epp Zoli ult mellettem, amikor megprobaltam Rolandot lekovetni, de az egyik dune egy kicsit megomlott alattam es elkezdtem lefele csuszni. Amikor leertem a dune aljara,
szinte teljesen elfogyott mind a sebesseg, mint lendulet, igy az dune aljan levo kemenyebb homok egy kicsit megfogta az auto jobb oldalai kerekeit Sherry pedig oldalra dobta magat!

Ultunk ketten az oldalra borult autoban, Zoli kezeben egy megbontott dobozos udito, es kb a kovetkezo parbeszed hangzott el:
- Bassza meg! - en
- A motort allitsd le! - o
Tovabbi morgolodas
- ...es nem borult ki, latod? Ketchup van nalad?
Hatalmas rohoges!

Jottek a tobbiek, Roland nyitva tartotta az ajtot amig kiszalltunk, majd nekialltunk gondolkozni a teendokon!

A jobb hatsorol lejott a gumi, ok, nem gond!
Roland mogemtolatott, es megproblajuk visszaboritani, de inkabb egy kicsit elobrre huztuk az epp a hasat sutteto Sherybabyt!
Ezek utan a kocsi mar olyan helyzetbe kerult, hogy negyen megfogtuk a tetejen a kocis es visszaboritottuk a kerekeire. A Gond csak most kezdodott, hiszen elfelejtettuk leakasztani a kotelet amit a
futomuhoz kotottunk, igy az csuful beszorult a rugoba! Sebaj!

A gyors helyzetelemzes es a karok felmerese utan megkonnyebbulve konstataltam, hogy 2 pici horpadason kivul semmi baja Sherrynek.
Meg meg kell emelni az autot, hogy visszategyuk a gumit a felnire, de es secc-perc alatt megvolt (erdekes modon nekem meg sosem sikerult leszedni a gumit a felnirol), ugyhogy most csak fel kellett tenni a jobb hatsot a dune oldalara ugy, hogy
kellokepp logjon a bal oldala, hogy kitudjuk venni a kotelet!

Sokat rohogtunk a tortenteken meg a benzinkuton, szerintem ez egy orokzold story lesz, ami meg jol is vegzodott!

Roland galeriaja a tortentekrol!

No comments: