Monday, May 11, 2009

week 19

Egy hete visszajottek a kolleganoim szabadsagrol. Osszesen 5 hetig hianyzott valamelyikuk, ebbol az otbol egy hetig pedig teljesen egyedul voltam, mert a fonok is elment lazulni.

Amikor josszajott megajandekozott egy 2 napos Time and Strass Managements treninggel.
Na nem azert mert stresszes vagyok, sot, meg volt lepodve, hogy milyen jol bitrtam az egyedulletet, hanem azert mert ugy gondolta, hogy van meg mit fejlodnom a time management teren.

Ket nap lazulas.
Be kell hogy valljam, egy kicsit tobbet vartam ettol a ket naptol. Azt hittem mutatnak vagy tanitanak valami ujat, de e helyett azzal toltottuk az idot, hogy a "Feladatlist" fontossagat ecseteltuk es boncolgattuk. Megeggyeztunk a fontossagi sorrend felallitasa rendkivul fontos, de amikor megkerdeztem, hogy mi van akkor amikor masvalaki egyszeruen athuzza vagy felulirja az en fontossagi sorrendement az volt a valasz, hogy ez a dolog majd ugy is megoldodik egy igazi szituacioban es egyszeruen temat valtottunk, ugyhogy nem lettem okosabb.

Jo volt egy kicsit kikapcsolodni es irodan kivul eltolteni a munkaidot, de tobbet nem ert ez a trening, pedig a varos legjobb cegenek legjobb trenere tartotta. Ez van!

No comments: