Sunday, May 24, 2009

week 21

Ez volt az a het amit csak tul akartam elni!
A het minden napjan volt legalabb 2,5 meetingem es/vagy trainingem.

Minden napon azzal kezdodott hogy a megszokottnal korabban kellett kelnem (06:30!!), hogy felvegyem az egyik vendeget az egyik Marinai szallodaban pontban 08:00kor.
08:30-08:50 kozott elkezdodik a reggelentenki team-meeting ami vagy tenyleges meeting vagy konferencia hivas.

Ezek utan kezdodott minden nap az igazi orulet.
A kollega akit felvettem egy regionalis igazgato, aki azert volt itt, hogy az epp lecsereles alatt levo egyik szoftverunk helyett egy masikat tanitson be a kamionos kollegaknak.

Lehet hogy szepen mosolyogtam, de az is lehet hogy ki akart velem baszni amikor a fonokom ramtestalta ezt a nemes feladatod, de sajnos ezt minden infromacio atadasa nelkul tette, igy vasarnap kezdhettem a nyomozast.

A meetingjeim nagyresze a nyomozasra ment el, meg traningre, JAFZA-ban es DAFZA-ban egyarant.

A het merlege ketsegbeejto. 5 nap alatt 13 meeting, 2 helyszinen, 2000 kilometerrel tobb a kocsiban, de tuleltem.
Azt mondtam, hogy ettol csak jobb lehet.
Tevedtem!

No comments: