Sunday, May 17, 2009

week 20

A heten tobb fontos elinteznivalom is akadt ebbol az egyik legfontosabb a Emirates ID regisztracioja lett volna.

A szonzor ceg HR-osztalya korbekuldott egy levelet egy csomo idoponttal, ami csak es kizarolag nekunk volt lefoglalva. Egyszerubb es kezenfekvobb igy intezni a dolgokat, nem kell annyit sorbaallni, minden simabban megy meg ilyesmi.

Az idopontok kozul gyorsan ki is szurtam egy keso delutanit, abbol a megfontolasbol, hogy egy picit elobb eljovok felveszem Anikot, elmegyunk a hivatalba, majd dolgunk vegeztevel szepen hazamegyunk.

2 nappal az idopontunk elott szoltak, hogy egy oraval korabban kell ott lennunk, mert valamilyen okbol kifolyolag, az idopontos dolog nem mukodott. Valaki duplan folglalta a mi slotunkat, es mi huztuk a rovidebbet, ugyhogy nekunk kell elobb mennunk. Aniko megoldotta azt, hogy el tudott jonni egy kicsivel elob, de nekem az egesz hetemet at kellett szervezni emiatt az egy oras valtozas miatt.
Sebaj, odamegyunk, megoldjuk es vegre tulvagyunk rajta.

Elindultam idoben, felvettem Anikot. Robogunk a hivatalba. 10 percre voltunk a celunktol, 5 percunk volt mar csak odaerni amikor csorgott a telefonom. A foszervezo HR-es holgy hivott, hogy reggel ota nem mukodik a hivatali rendszer, nem menjunk!
Elkuldtem a picsaba ot is meg az egesz szervezessel foglalkozo 10 fobol allo brigadot! Nem ertette a felhaborodasomat. Ez nalam csak olaj volt a tuzre, de eszembe jutott a multheti sztresszmentesito trening.
Szepen elmagyaraztam, neki, hogy ha reggel ota nem mukodik akkor az a minimum, hogy idoben szol, hogy ne menjunk es ne 5 perccel az idopontunk elott, mert ez igy nem hatekony. Ezt megertette es szuro elnezesek kozott megigerte, hogy legkozelebb csak reggelre vagy keso delutanra foglal nekem idopontot.

Azota tobb kollegam is eljutott a hivatalba hasonlo szandekkal, de mindenkinek csak rossz tapasztalata van a dologgal kapcsolatban. Ha odamegy reggel 07:30-re az ember akkor sanszos, hogy 11:00 utan szabadul.

Eleg bena megoldas de sajnos nincs jobb. Meg nyelbe kene utni a dolgot mielott elmegyunk szabira.

No comments: