Saturday, July 03, 2004

2004.06.30 Szerda

Tegnap este egy kicsit kimaradtam, mint mindenki mas is.

A party jol sikerult. Egy szaloda egy kisebb terme volt kiberelve 2 orara, ott volt a bucsuztato eszem-iszom.

Utana atmentunk a szalloda egyik barjaba csak es kifejezetten inni. Mar alapban mindenki egy kicsit levetkozte a gatlasait, de a barban, 2 kor narancsos vodka utan elszadult a pokol. A bucsuztaton fenykepeztem, a barban mar nem engetek kattoktatni. Gondolhatod miert....


Elnezve az uj kollegakat, majdnem mindenkinek megtalaltam az otthoni parjat. Az egy darabig nyudot, tavolsagtarto mindig elegans boss, a mindenki figyelmet magaravono jobbkez, a mindig jokedvu, es mindenkit megnevetteto nagy maci, a mindig tele energiaval bulizo salsascsaj, a balek, akin mindenki csak rohog es akit mindenki szivat, stb. stb. A figurak es a mertektelense ugyan az, csak az arc a mas... Sokan meg be is rugtak!


Meg reggel felhivott Brenda, hogy szerez uj SIM kartyat, de levonjak a fizumbol a telefont, es nem biztos, hogy kapok helyette jobbat, ugyhogy estere elmegyek alkudozni a
GSM streetre!
Jobb is ez igy, mert igy legalabb olyan telefont veszek, amilyenre penzem van, illetve amivel en alkudtam meg!
Sajnos Nekem fontos, hogy milyen telot veszek, mert egy csomo gologra hasznalom. Nem felvagasbol mondom, hanem azert mert tenyle egy kicsit technokrata vagyok, na de mindegy...
szoval turjunk fel egy hasznalhato telo, lehetoleg ne tul dragan!
Mentem, lattam, alkudoztam, de nem talaltam meg a tutit!
Aztan meguntam es elindultam haza, majd valami oknal fogva befordultam meg egy boltba.
Nezelodok, kerdezgetek, amikor meglatom a polcon a TIPUST.
Ericsson R380s, az elso smartphone, abbol az idobol, amikor meg nem volt fontos a kamera, meg a szines kijelzo.
A telo zsir uj, foliazott, dobozos, minden tartozekkal, meg minden amit akarsz.

Az ara 400 AED (kb 22800HUF), ami tudasat nezve is tobb mind baratsagos, dehat ez egy alkudozos varos.
A `mi a legjobb arad` kerdesre az eledo felemnekult es lehivta a fonoket.
A srac alig lehetett idosebb nalam 2-3 evvel, amerikaban talnult kiejtessel fogott bele az alkudozasba.
Beszelgettunk, ki kinek drukkol, meg ilyenek. Amikor kiderult, hogy nem amerikai vagyok, hanem europai, az mondta, hogy ad 80 AED kedvezmenyt, ha megmondom, hogy
hol van europaban nokia gyar. Rogton 320 AED-nel tartottam. Amikor rakerdezett, hogy europa melyik szegletebol is jottem pontosan, es kiderult, hogy Magarorszag, tudta, hogy rossz uzletet csonalt valam.

Persze nem volt nalam eleg pnez, ugyhogy sorry, de akkor elmegyek 10 percre.
Elmentem, gyorsan valtotta, es 10 perc se let bele, ott figyeltem megint a pultnal. Amikor lejott az emeletrol, elkerekedtek a szemei. Csodalkozott, hogy visszajottem, ugyhogy ennek oromere 300ert hoztam el a telot.

Barcsak minden ilyen konnyen alakithato lenne...

No comments: