Wednesday, October 19, 2005

2005.10.18 Kedd

Mar reggel felidegasitettek!
Valami miatt zarjak a mellekhelysegeket. Nem lenne ezzel semmi gond, ha a kiadott kulcsok nyitnak a toalettet, de ez nincs mindig igy!

Tegnap 15 percet toltottem azzal, hogy megprobaltam bejutni, mert majdnem behugyoztam.
Kopogtam meg minden, de a bentleveok, akik a kezuket mostak, vagy epp cigiztek basztak ram.
Felhuztam maga, kopoktam meg egyet, de senki nem nyitott ajtot! Ekkor mar majd szetbaszokk az ideg, ugyhogy berugtam a faszba az ajtot!
A piszoar elott allo faszi annyira megijedt, hogy a zajra egyszal faszban kiugrott a piszoar elol!

Senki nem mert megszolalni!

Delutan hamar vegeztem, ugyhogy mentem a Mercato-ba, ANikoert, aki szabadnapos volt, es kimentunk az Ibn Batutaba, moziba!
I MAX! Allitolag piszok jo meg minden! 14 honapja eloszor voltam moziban, de semmi extrat nem tapasztaltam!
A Transporter 2-ig volt meg egy keves idonk, es mivel kaja nem volt a Ramadan miatt elmentunk es vettunk a nasit, amit pofatlanul bevittunk es elcsocsltunk a film alatt!
A moziban rajtunk kivul meg 2, azaz ketto darab faszi ult, ugyhogy a zacsko csorges, es a teny, hogy eszunk senkit sem zavart!

A filmrol:
Pont olyan volt, amilyennek egy jo kis szorakoztato, kikapcsolo fimek lennie kell! Latvanyos, hangos, szines-szagos, es effektekkel teletuzdelt! Nem mondanam, hogy egy kotelezo darab, viszont egyszer erdemes megnezni, jot lehet rajta derulni!

Este Gurkan szulinajara mentunk, a Barasti Barba. A torok-magyar baratsag jegyeben megjelentunk, mosolyogtunk es jot beszelgettunk! Persze magyarul! Remelem senki sem sertodott meg, de ez mar csak ilyen!
Az unnepelt meghatodott, es remelhetoleg orult az ajandeknak! Mi egy DVD-t vittunk neki, tele PPC-s progikkal, amolyan kezdo kutyubolond start kit-et!

Reggel szervizbe kell vinni a jarganyt, meg pikk-pakk beleszaladt 5000 kilometer!


No comments: