Wednesday, October 05, 2005

Kepes beszamolo Anyuek latogatasarol

Nagy fejtorest okozott, hogy milyen programokat szervezzek anyameknak! Angolul nem beszelnek, ugyhogy nem fogjak a nyakukba venni a varost, nem fognak napestig egyedul a varosba koszalni, nekem meg nincs tul sok szabin, illetve ami van, azt is inkabb karacsonyra tartogatom!

Megerkezesuk utan az elso program, Fujeirah, Sandy Beach, egy kisebb csapattal. Tengerpart, napsutes, ha megunjak edesvizu medence, es persze sor!



Apam, a ven tengeri medve:


Az tobbi kep ITT!

Masnap, Szombaton Apu, Anyu, Aniko, Agi es En, Hattaba mentunk egy kis onfeledt zotykolodesre (offroadra).

Az utvonalat mar mi, elore bejartuk (Sand Fall es Hatta Pools), biztos ami biztos.



Hogy a zotykolodes egy kicsit kenyelmesebb legyen, bereltem egy Land Cruisert, bar nem volt egyszeru! Nem ilyet szerettem volna, hanem egy Prado-t, de mint regi, megbecsult Hertz ugyfel, ugyan azert az arert a sima Land Cruisert kaptam. Igy utolag annyira nem banom!



A tobbi kep ITT!

A ket hetvege kozotti napokon csak a varosbamaszkalas volt, Gold Souk (aranypiac), hajokazas, es egy par bevesarlo kozpont megtekintese volt a program!
Idokozben megnyilt a Mall of the Emirates, a vilag legnagyobb fedett sipalyajat is magaba foglalo shoppingcenter, amit mi is vegigmaszkaltunk!

A kovetkezo Penteken Al Ain-ba kirandultunk, ahol Jebel Hafitton toltottunk egy par kellemes orat, mielott elmentunk volna quadozni!
Az osok jobban elveztek a hegyi szallodat, mint a sivatagi motorozast, de azert fel ultettem magam moge mindkettot, hagy szokja egy kicsit, meg otthon ilyen ugysincs!





Kepek ITT!

A nagy kirandulasok utan mar csak a shopping centerek maradtak, abbol a legujabbat latogadtuk meg elsonek, a Mall of the Emirates-et.



Igen, igen, ez a sipalyas cucc, de az meg nem mukodik, illetve esen kivul meg van egy jopar bolt, elsosorban a dragabbak, amik meg nem nyitottak meg, de igy is erdekes volt!





A tobbi kep ITT!

A nyaralas zaromomentuma egy Desert Safari volt. Apu eloszor nem nagyon elvezte, mert nem erezte az autot, es szerintem nem nagyon bizott az irani soforbe, de a vegere megszokta! Eleg felemetes, amikor nem te vezetsz ez csak az erzed, hogy az auto borul, de persze egyetlen percig sem volt mitol felnunk!









A tobbi kep ITT!

Gyorsan elszaladt ez a ket het, de remelem, hogy jol ereztek magukat!
A varos tetszett nekik, de nem nekik valo, nem ereznek jol magukat, ha itt kellene elniuk!
Megertem, egy gigantikus metropolisz, a semmi kozepen, ami meg epulofelben van, es ha nincs autod, nem tudsz kimozdulni! Nekem is jobban fekudt az otthoni utcan-lodorges, mint itt, a muvarosokban, mall-okaban!
Nekem mar csak 2,5 honapom van hatra, es megyek haza karacsonyozni, es ujra finom mamifoztjet enni, utcan csatangolni, villamosozni!

No comments: