Wednesday, October 19, 2005

2005.10.19 Lusta, csunya, rosszfiu

Lusta vagyok akarmit is csinalni, legfokeppen irni!
Annak ellenere, hogy nem bojtolok, mint ezek a hulyek, es tok hamar hazaerek, megsincs idom sokmindenre!

A lustasag 2 okbol adodik:
1 Agi, az egyik lakotarsunk vett egy 42" plazmatevet, amin lenyegesen jobb PS2-zni, ugyhogy amiota megvan es a tobbiek nincsenek itthon nyomom a Splinter Cell-t.
Egy kicsit nehez volt az eleljen, de belejottem, es most mar elkepzelhetetlennek tartom, hogy billentyuvel, meg egerrel jatszom!
Egy forrasnak koszonhetoen eleg olcson jutok uj jatekokhoz, elsosorban haborus-lovoldozosok a favoritok (amibol eleg sok van) ugyhogy egy darabig nem fogok kifogyni beloluk!


2 A Torrentspy-rol letoltottem a LOST teljes elso szeriajat, ugyhogy estenkent blogiras helyett azt nezzunk Anikoval! Az ABC-rol lett digizve, ugyhogy semmi magyar felirat, vagy ilyesmi nincs, igy nyelvgyakorlasnak sem utolso!
Nem tudom otthon ki nezi, es mi a velemeny rola, de nekem bejon, bar meg nem lettem fun!


Laasan sport utan kellene nezni, de valami ertelmesebb utan! A futas a noknek meg a buziknak valo! Gyurni nem jarok, ugyhogy valami ertelmesre vagyom! Squash, kosar, vagy ilyesmi!
Olyanra, amit az ember nem csak azert csinal, mert fogyni akar, vagy valami, hanem azert mert elvezi, es mellete meg meg is mozgat, esetleg fogyaszt, de mindenesetre kifaraszt!

Otleteket varok, mert tanacstalan vagyok, thx elore is!

No comments: