Monday, September 18, 2006

2006.09.15 Fossil Rock - a borulas

Vegre Pentek, vegre kirandulas, vegre joido!
Ismert terep, uj arcok, bemelegito offroad, konnyed pentek delutani kikapcsolodas.
Igy indultunk neki az alig 3-4 oras kiruccanasnak.

Alig voltunk egy par autoval, Csongor (Wrangler), Andrasek (Cherokee), Rita (Audi Q7!), Gaborek Al Ain-bol 2 autoval (Partol es Commander) es mi, Huncutkaval.

Viszonylag komplikacio mentesen kezdodott a delutan, csak a Q7-es szarakodott, szakitotta le sajat lokharitojat, es egyeb, a terepen abszolute hasznalan muanyag alakatreszet.

Rovid tanakodas utan Rita ugy dontott, hogy nem nyuzza tovabb a fostalicskat, es hazamennek. Szep szinhazbajaro auto a Q7, nincs keresnivaloja a homokon!

Mi siman vettuk a nevetseges duneket, semmi veszlyeset nem vallaltunk be direkt, mert 2 csaj is volt meg velunk!
A vizem megint felment egy kicsit, de rajottam, hogy miert!
A ventillatort takaro muanyag elem egy ugratasnal megcsuszott egy kicsit, igy pont beleert a ventibe, igy az leallt! Gyorsan leteptunk, lehultunk es mentunk tovabb!

Az este mar veszesen kozeledett, amikor elindultunk visszafele, a negy lejtohoz, amin leereszkedve elindultunk volna haza!

A lejtohoz egy viszonylag hosszu es lapos kaptato visz fel, de itt a homok mindig ossze van turva es valami miatt iszonyatosan finom. Itt lehet szenvedni, mire felmegy az ember, de megoldhato!
Csongor mar fent volt a teton, Andrasek forgolodtak az aljan, hogy talajanak valami savot, amin meg fel tudnak menni, mi is nekialltunk fogast talani a homokon!
Az egyik ilyen kanyarnal, egy igen apro dunere felerve, az auto a dunevel parhuzamosan elkedzett lefele csuszni, majd amikor a kerekek elrtek egy fucsomot, szepen lassan, elkezdett felborulni!

Eloszor a bal olda erte a homokot, utana a teto, majd vegul megalltunk a jobb oldalon!

Arra emlekszem hogy egy mondtam egy csunyas, majd a harom lany egymas utan automatikusan bejelentkezett, hogy minden ok, senki sem serult meg!
Egy kis benzinszagot ereztunk, ugyhogy a hatso ajton gyorsan kiugraltunk, kiszedtunk mindent a kocsibol, gyujtaskapcsolobol a kucs ki, porolto ki, lapatok ki!
A benzinszag egy alattomos repedes miatt aradt a kocsibol, ami a toltonyilas es a tank kozotti csovon keletkezett, ahonnak most spirrelt a benzin! Gyorsan eltemettuk homokkal a kis pimaszt, igy mar minden ok volt!

Radion szoltam Csongornak, hogy volt egy kis muskila (arabul problema), jojjon vissza es boritsuk vissza a kocsit!

Jott Andrasekkal egyutt, es visszallitottunk a Dragat a talpara, de nem akart beindulni (hogy miert azt kesobb).

Vartunk egy keveset, problatunk automentot hivni, de hiaba, Andy is ki volt kapcsolva, ugyhogy bepakoltunk mindent a maradek ket autoba, bezartunk Huncitkat, es magara hagytuk a sotetben.

Hazafele felhivtem Krisztat, es elkertem Anish Jeep-jet, mert ugyis csak ott all a haz elott! Annak akkumulator gondjai voltak, de sebaj, Csongorral atmantunk ujraelesztettunk es elhoztuk! A baj, csak az, hogy csupa szar, nyitott, es honapok ota nem hasznaltak, igy egy alapos tisztitas refert, igy irany a benzinkut, ahol megint elkezdett kohogni a motor es nem akart ujra beindulni!
Bikakabel, elindulas, Csonoreknal leparkolas, es szentsegeles!
Meg jo, hogy Josie otthon van az autoja meg nalunk. Lesz mivel dolgozni jarnom!

Este megbeszeltunk Anikoval, hogy ennek igy kellett tortennie, es megallapitottunk, hogy ennyi szar utan mar csak jobb johet. Az elmult het esemenyei az mutatjak, hogy meg mindig van lefele, de errol majd kesobb!

No comments: