Friday, September 22, 2006

2006.09.16 A kalvaria elkezdodik

A nagy kavarodasban el is felejtettem megemliteni, hogy multhet Szerdan atkoltoztunk a lanyok villajaba.
A lanyok - Aniko kolleganoi - egy kicsit messzebb, a szalontol, de meg Jumeirah-ba, kozel a Burj al Arabhoz, egy egyszintes, tagas villaba laknak.
Aniko fonokevel mar lebeszeltuk, hogy mivel a mi lakasunk meg nem kotozheto, odakoltoznenk. Egeszen pontosan a fonoke kozolte velunk a vilag legtermeszsetesebb dolgakent, hogy odakoltozunk! Vita nincs!
Emiatt azota sem tudunk neki eleg halas lenni!

Szombat reggel innen idultam a DHL-es meetingemre.
A megbeszelesrol annyit, hogy egy szallodaban, annak is az egyik eldugott kavezo-jellegu ucsorgos reszen talalkoztam a CEO-val, es egy masik regionalis igazgatoval. Hogy miert ott? A valasz egyszeru, ez az egyik kedvenc helye a fonoknek, es eleg tagas, ahhoz hogy mindenki elferjen.

Az egesz viszonylag gyorsan lezajlott. A odaertem, a fonok egy asztalnal beszelgetett valakivel. Attessekelt egy masik asztalhoz, megbeszeltunk a legfontosabb reszleteket, mikozben befutott egy kisebb csoport. Udvozles, kezfogas, egy kis arab karattyolas, majd megkerte oket, hogy uljenek le az egyik asztalhoz.

Ezek utan meg fizaltuk az aznapi teendoket, elbucsuztunk, befutott egy negyedik ember, akit megin kulon asztalhoz ultetett.
En tavoztam a masik faszival, mert ugy beszeltuk meg, hogy akkor most egyutt visszamegyunk az irodaba, es megnezzuk, hogy mit is tudnak ajanlani!

Az roda a varos masik felen, a repteren, ugyhogy volt idon beszelgetni!
Egy csomo pozitiv dolgot tudtam meg a fonokrol, es a cegrol! Az irodaban laza keretek kozott atneztunk egy par dolgot, amivel foglalkoznom kene, majd megallapodtunk, hogy meg delutan atkuldom az oneletrajzomat, hogy ossze tudja allitani a papirokat a fonoknek!

Fogtam egy taxit, felhivtam a kocsog fonokomet, hogy mi a szitu a kocsival, es egy par napig ne varjon, de ne is keressen!
Felhivtam Andy-t, mondtam mi tortent!
"- Oh nooo! - volt a reakcio
- Oh yesss, man, I rolled over the english bitch!"
Delutan 5 fele kellett kimennek hozzam hogy lehozzuk a kocsit a homokrol!
Hazamentem, atoltoztem, ette, es elindultam hozza.
Utkozben probaltam rendort hivni, es elmagyarazni a szitut! Nem sikerult!

Andy-re egy kicsit varni kellett, vegul is 15 perc kesessel indultunk a helyszin fele. Kozben sikerult egy rendort szerezni, aki uton volt a tetthelyre!

Meg ki kellett valasztani, hogy melyik autoval megyunk menteni! Olyat kellett valasztani ami eleg eros, hogy odajussunk, es ha kell le is tud huzni.


Meg szerencse, hogy "epp volt nala egy G Merci"! Az egyik Merci abbol a kettobol, ami tetszik!

Valami miatt Andy uj csaja ugy gondolta, hogy most tok jo, megyunk a sivatagba, ugyhogy bevagodott a rovid Merci jobb elso ulesere a magassarku topankajaval!
Andy csak legyintett...

Tankoltunk, ettunk, es vartuk a rendort!
Vegre megjott, de 10 perc utan nem kovetett tovabb!
Hosszu telefonalgatasok, rendor sehol! Sebaj, ha mar itt vagyunk menjunk fel a kocsihoz, kezdjuk el a dolgot, mert sotet is van, meg az eso is esett!

10 merces keresgeles utan megtalaltuk a meg mindig dojfosen alldogalo Huncutkat a sotetben.
Andy szerszamot hozott, en rainditottam, de megnyugtatott, hogy minden ok lesz. Legalabbis a motorral.
Kiszedtuk a gyertyakat, majd rainditott!
A gyertyak lukaibol, V alakban spriccelt az olaj. Ez az, amit Andy vart! Gyorsan vissza minden, majd egy gyors ellenorzes. Keves a viz es a benzin.
Elmentunk benzinert es vizert. Szegeny csaj baromira nem levezte a turat, de Andy is meg en is leszartuk a nyavalygasat. Ez mar csak ilyen. Ferfiak, egy torott auto, es megoldasva varo feladat.

A benzikutnal persze nem lehet benzineskannat kapni, ugyhogy guderaltunk egy par palackot, azokba vettunk benzint, meg vizet!

Miutan masodszorra ertunk fel a kocsihoz mar minden tok sotet volt, csak a G refije meg az en fejlamam volt!
Gyors feltoltes, inditas, temerdek fust elol, hatul. Eltartott egy darabig, amig az oda nem illo olaj kitisztul a motorbol es az egyeb helyekrol. Addig elpattat egy cigi, majd megbeszeltuk az elet nagy dolgait, figylmen kivul hagyva a no szerencsetlen nyivakolasat.
Andy kommentarja a tortentekhez: Egy dologban hibaztal, ert nem figyelsz arra amit a Disco-val kapcsolatban mondtam! Itt low-gear, difflock, padlogaz, es mar fent is vagy!

Kozben kiderult, hogy a bal elso kerek, amit egy kicsit fujtunk lyukas, nem segitett a kompresszor!


A motor meg akadozott egy kicsit, amikor beultem , low-ba kapcsoltam, zartam a difizarat, es iranyba allitottam az autot!
Neha meg lefulladt, de rovid erolkodes utan teljesen kitisztul a motor, es Huncutka atalakul!
Sebzett galambbol, sebzett, duhongo anyatigrisse valt, es ugy kuzdotte le az elotte elterulo homokdunek rendeteget harom kerekkel, hogy meglepodtem!

Kint az aszfalton kereket csereltunk, de az egyik csabvarral megszenvedtunk!
Mikozben az utolso csavarral szoptunk Andy azt dormoegte a bajsza alatt:
- Ezt nem erdemelhetjuk! Ezt nem!
A kerek-kulcsot elgorbitettuk, ugyhogy Andy eldobta a picsaba, es adott helyette egy masikat!

Laza 3 ora alatt Huncutka labon volt, vihancolt, es 140-el szaguldott Dr. Andy rendelo-muhelye fele! Muszaly volt, mert ott jott a seggeben, es villogott, ha lelassult!





No comments: