Saturday, September 30, 2006

A tuzzel jatszom part 3

Mohammed malmai lassan orolnek, kulonosen Ramadam alatt, de ezt mar megszoktam.
23-an beszeltem legutoljara az illetovel, egy meetingen, ahol atbeszeltuk az azota letelt ido esemenyeit, a szabadsagolas atalakitasat, a levonasoka,t es az osszes egyem, kis gusztustalansagot, amivel megprobalnak minket jobb belatasra illetve tavozasra birni.

Erintolegesen beszeltunk a penzrol is, arrol, hogy mi a csomag most, es mit kernek, ha atmannek!
Vagy nem emlekeztek arra amit mondtam, vagy annyira tetszett a valaszom, hogy ujra akartak hallani, nem tudom, de minden esetre ugyan azt mondtam, amit eloszor. Penz, juttatasok ugyan az, de hosszutavu munka karrier lehetoseggel!

Eloszor egy francia sales-essel beszeltem, majd minketten atmentunk a nagyfonokhoz, ahol a fent emlitett dolgokrol csevegtunk.

Amire szukseguk van most, egy olyan ember, aki kapocskent mukodik a kulonbozo osztalyok kozott, es riportokkal es elemzesekkel segiti a munkajukat! Talan az utolso akadaly, amit le kell kuzdeni az AL Tayer HR osztalya. Ha minden igaz akkor mult szerdan megvolt a meeting, ugyhogy most mar csak egy hivasra varok, hogy mi lett a megallapodas, utana egy szerzodes, majd egy frappans felmondas es minden zsirkiraly!

Amiota elkezdodott a Ramadam, egyre kevesebb kedvem van bejarni es hasznosan eltolteni az idot. Effektiv munkat mar nem vegzek, bar megint uj feladatot adtak.
Le kellett koltoznom az operaciohoz, es egy masik rendszerben is nekem kellene szamlazni a szarokat, de 'sajnos' a folyamat megragadt abban a fazisban, hogy eldontottuk, hogy ez lesz, de lepeseket nem tesznek az ugy erdekeben.
Jelszavam mar van a rendszerhez, de a program meg nincs fent a gepemen, es ha rajtam mulik, nem is lesz!

Nagyon remelem, hogy most mar tenyleg csak egy par nap-het, es hasznosan tudom eltolteni a munkaidot, egy masik csapat tagjakent!

No comments: