Wednesday, September 06, 2006

A tuzzel jatszom

Kockazatos dontesre jutottam a minap!

Irtam egy emailt egy par "regi" kollegamnak azzal kapcsolatban, hogy regi cegem internetes riport sitejarol bizalmas adatok "lopasara" kenyszeritenenek jelenlegi feletteseim! Ha egyszer tortent volna az incidens, talan elhallgatom, de egy idoben napi hiszteria targya volt a folyamatos ellenszegulesem.
Valami mindig kapora jott, hogy ki tudjam huzni magam a nem tul korrek feledat alol, de szombaton egy kicsit elegem lett!

Tiszta es felreerthetetlen uzenetet kaptam regi fonokomtol (aki azota Nemetorszagan azon dolgozik, hogy egy uj ceg segitsegevel regi ugyfeleket csabitson el) Skype-n, hogy bizalmas adatokat adjak at neki, jelenlegi kollegaimon keresztul!

Az adatok felhasznalasa egyszeru: az O cege direkt megkeresi a listan szereplo cegeket, es mivel tisztaba vannak az altalunk nyujtott szolgaltatas araval, jobb arakat igernek nekik.

Ezt az politikat es kisstilu ugyeskedest melysegesen megvetem, plane ugy, hogy a bokamat en uthetem meg emiatt!

Az emailnek ma reggel lett foganatja, igy reggeli fel nyolckor kaptam egy SMS-t, hogy azonnal hivjak fel valakit a DHL (az uj ceg) regionalis irodajaban.
A kerdest felsovezetoi szinten vizsgaljak, valasz es eredmeny a heten varhato!

No comments: