Thursday, March 01, 2007

2007.03.01 Este 19:00

Kivagyok!

Frissitettem a blogot, de egy kicsit vissza kell lapozni, mert az elore megirt postokat tettem csak fel! Nincs idom es energiam irni! Pedig lenne mit.

A lakasrol csak annyit, hogy meg mindig nincs kesz, bar allitolag mar mindjart felhiv valaki, hogy mikor vehetem at a kulcsokat! Aha...

A melo egyre jobb, de egyre jobban ki is merit. Tegnap elott vittem ki vegre az utolso papirokat a regi cegnek, hogy ha lehe, csengessenek mar valamit november 28 ota, mert morcosmaci leszek!

Kozbe kegyetlenul elert a fogfajas! 2 gyokerkezelez 1 huzas! Mivel a biztositasom nem fedezi, zsebbol megy a moka. Ne akarjatok tudni mennyi! Barki, aki hosszutavon gondolkozik errefele, mindenkepp csinaltassa meg a fogait otthon.

Szerda este Aniko elment az egyik kolleganoje lanybucsujara, en meg elmentem 2 haveromhoz iszogatni!
Ma az eskuvoi vacsora van soron, taplig unneploben, raadasul ma volt az egyik gyokerkezeles, ugyhogy tok heppi vagyok!
A vacsirol lesznek kepek, majd felrakom!

Ja, es ha minden igaz, megkaptam az elso fizum! Mindjart meg is nezem!
Jo hetveget!

No comments: