Thursday, March 08, 2007

2007.03.04 A kulcs

Ez a vasarnap is ugyan olyannak igerkezett, mint a tobbi. Kegyetlenul unalmas, semmitmondoan egyhangu, raadasul az iroda is tok ures volt. 2-3 ember uldogelt rajtam kivul meg a gepe elott. Reggel meg is ilyedtem, azt hittem, hogy szunnap van, vagy ilyesmi, de nem.

2 dolog segitett abban, hogy tuleljem. ( acola automata kifogyott, ugyhogy a harmadik segitsegnek lottek).
Az elso az, hogy a kovetkezo 2 nap treninggel fog eltelni a kozponti irodaban, ugyhogy be se kell jonnom, a masodik pedig az, hogy szerdan felhivott a Tamweel, hogy ha ma nem kapok hivast a lakassal kapcsolatban, akkor reggel az elso dolgom az legyen, hogy reklamalok naluk!

Este Borika 21dik szulinapi vacsorajara voltunk hivatalosak, ugyhogy haza nem akartam menni, a varosba csaszkalni nem volt kedvem. Ultem es neteztem, vagy cigiztem a 3 kollega kozul valamelyikkel!

Megszolal a telefonom! ismeretlen szam! Felveszem, es az eltelt idovel aranyosan szelesedik az agyamom a mosoly!
Ha ma odaerek 6 elott, akkor ide adjak a lakasunk kulcsait.
A kurva eletbe, meg csak 3 ora, fel hatnal elobb nem lephetek le.

Alig akart eltelni ez a kis ido, de fel hat utan 1 perccel en mar szaguldottam a kulcsainkert. Anikonak persze nem arultam el, kitalaltam egy sokkal jobbat egy egyszeru "Szia Dragam, csak azert hivlak, hogy megmondja, megvannak a kulcsok" megoldastol.

Este, a vacsora alatt fogom odaadni neki, kivancsi vagyok a reakcioira. Ez az egyik olyan dolog, amire az elso pillanattol kezdve varunk, ha lehet O meg jobban. Nem szivlel mindenkit a mostani villaba, ugyhogy neha egy kicsit morcos. A levegovaltozasnak meg epp most jott el az ideje!

Nagy nehezen magamban tartottam a hirt, bar egy ido utan anyut fel kellett hivnom, hogy legalabb neki elmondhassam!

Eljott az este, a tarsasag lassan gyulekezik az etteremben. Mondtam Anikonak, hogy rendeljuk meg a kajat, es mivel ez olyan dog lassu etterem, boven lesz idon beszelgetni, readasul es cigizni is akarok, VELE, NEGYSZEMKOZT!

Kimentunk a dohanyzo reszre!
- Hoztam Neked valamit!
- Mit??? -csillant fel a szeme
- Csukd be a szemed es nyisd ki a tenyered!
Kisse ketkedve, de emgedelmeskedett. Ekkor elohuztam a zsebemben lapulo kulcsot, es a kezebe adtam.
- Mi ez? meltatlankodott, nem vagta elsore
- Kulcs!
Ekkor leesett Neki, hogy milyen kulcs. A nyakamba ugrott, es zokogott.
- Apanyul (ez vagyok en), a leheto leggyorsabban el akarok koltozni!
Ebben aztan gyorsan egyet ertettunk, ugyan ugy ahogy abban, is, hogy vacsi utan irany az uj lakas!

Reszletek, fenykepek kesobb!

4 comments:

Teddy said...

Jaj Adam, ez olyan edes volt, szetbogtem magam rajta!!!!!! :)
Puszi, Andrea

Éva said...

Majdnem en is!! Csak meg nem tudok megbirkoznak azzal, hogy ilyen szentimentalista csaj lettem...
Nagyon-nagyon sok szép napot Nektek az NYULKUCKOBAN!!!
(es legyen jo sok kisnyulatok!!!!)
Evike

yanmaneee said...

jordan 4
converse shoes
retro jordans
balenciaga
adidas superstars
goyard
michael kors outlet online
kyrie spongebob
kyrie 6 shoes
yeezy boost 350

teytheigh said...

h6o35s9k74 t0f36v2u35 f3z11r5q94 e6e67t9y54 y3z77p6q41 s0a63f4d03