Tuesday, March 20, 2007

2007.03.16-17 Bekoltoztunk

Lassan 2 hete bent lakunk, de meg mindig nincs internet, ugyhogy szepen, aprankent utol fogom magam erni.

A koltozes sikeresen megtortent 16-17en, bar nem volt egyszeru, sot, kalandokban sem szukolkodtunk.

Aniko fonoknoje ismer valakit, aki mar elozo heten hozott egy matracot, a regi helyre, akkor le is zsiroztam vele, hogy 16-an reggel 10 magassaga, NAGY AUTO, mert van egy par cucc, es nem akarunk tobbszor fordulni! Hogy meg biztosabb legyen a dolog, megmutattam szerencsetlennek, hogy mirol is van szo.
- Noproblemsir! -t, az default valaszt kaptam, amitol felmegy bennem a pumpa.
Abbol kiindulva, hogy en is hulgye tudok lenni neha, es el tudok felejteni dolgokat, elozo nap felhivtam, hogy emlekszik-e, hogy mikor hova, es miert. -Noproblemsir!
Majd meglatjuk!

Hogy ne legyunk egyedul, szoltam Norbinak is, hogy probaljon odaerni 10 fele, hogy a ket Discoba bepakolva egyszerre el tudjunk menni.
Heni is jott segiteni, ugyhogy dolgos kezekbol jol alltunk.

Reggel egy kicsit furcsa volt ugy felebredni, hogy meg kurva sok mindent be kell pakolni. Nekialltunk, csorgettem Norbit, hogy hallo, 9 az ora, 10-re legyunk keszen, de semmi.

A cuccok nagy reszet bekapoltuk, amikor megerkezett "Noproblemsir" baratunk. Az egesz koltozkodes soran itt hibaztam. Ez volt az a pillanat, amikor el kellett volna zavarni a halal budos faszara, a mocskos indiai kurva anyjat! Odaallit nekem 11 utan, egy talicska meretu pick-up-pal, hogy megjott! Az agyamat eldobtam. Probaltam igazan bunko lenni hozza, de nem ertette. Lehet, hogy nem voltam elegge az.

Gyorsan elrohantam Norbiert, mert neki se sikerul odaerni idoben. Meg jo, hogy nem zarja az ajtajat, es ki tudtam rangatni az agybol. Mire visszaertunk, a ket cserencsetlen "Noproblemsir" esetlenkedett valamit az aggyal, ugyhogy mondtam a lanyoknak, hogy pakoljak tele Nobi kocsijat, a ket szerencsetlennek meg hogy tegyek le, majd felrakjuk!

A project vegtelel egyszeri lett volna! 1 szekreny, 1 ulogarnitura (kihuzhato kanape, ket darabra szedheto) es egy 2 szemelyes sofa es egy pici konyvespolc. Ezt kellett volna ugy folrakni, hogy jo legyen. Nem sikerul.

Ok, menju8nk azzal, ami felfer!
En elindultam a mi kocsinkkal, es Norbival, mogottunk a pick-up. Az ut felenel a szekreny mar olyan rossz allapotban volt, hogy azon gondolkodtam, hogy hogy lehet majd megcsinalni, hogy meg hasznalhato legyen.

Mire odaertunk szertefoszlott minden tervem a szekreny megmenteserol, mert tropara ment.
A ket majomparade a felpakolasban sem volt igazan segitsegunkre, Norbival vittuk a nehezeket.

Kozbe utol ertek a lanyok is, "Noproblemsir"-ek meg vartak a penzt. Probaltam jopofat vagni es illedelmesem megkerdezni, hogy a mai performanszukert mit is gondolnak realisnak. Amikor kimondta az osszeget, pofanrohogtem. Mondtam egy alacsonyabbat, erre felhaborodott! Ekkor nekiestem, persze szigoruan csak durva szavakkal, kar volt. Fingja sem volt hogy mirol beszelek.
Felmentem a tobbi penzert, es megmondtam nekik, hogy tobbet latni sem akarom oket, mert mindkettot, feljelentembeperelemkirugatom, ugyhogy tunes, amig szepen vannak.
Erdekes modom hamarabb eltuntek, mint gondoltam.

A lakasban az elpakolas mar tovabb tartott. Keves a szekreny, ugyhogy a ruhak nagy resze egy darabig szana-szet fog heverni, az egyik pakolos szekrenyt meg a regi helyen maradt, ugyhogy a padlo is vastagon boritotva van cuccokkal.

A szombati terv egyszeru, ACE Hardware (barkacsaruhaz) fuldoszoba szekreny, furogep, porszivo es egyek aprosag.
Este egy kis barkacsolas a furdoben, a polcrendszer elso fele kesz!

Reggel pedig szeles mosollyal a kepunkon irany a gyar!

No comments: